کد خبر: ۴۴۷۵۲۹
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

نظر ایوانکا ترامپ درباره وضعیت زنان در عربستان+عکس

ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ امروز (یکشنبه) در جریان سفرش به عربستان گفت، ریاض در زمینه افزایش قدرت زنان پیشرفتی "دلگرم کننده" داشته اما همچنان باید آزادی بیشتری به آنها بدهد.
آفتاب‌‌نیوز :
 ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که به همراه پدرش به عربستان سعودی سفر کرده، در دیدار با گروهی از زنان عربستانی در شهر ریاض گفت: پیشرفت عربستان به ویژه در سال‌های اخیر در حوزه زنان بسیار دلگرم کننده است.

او اظهار کرد: با این حال هنوز کارهای زیادی هست که عربستان باید انجام دهد و باید برای آزادی‌ها و فرصت‌های بیشتر در این کشور مبارزه شود.

او خطاب به این زنان عربستانی گفت: در سراسر جهان، زنان سطح بی سابقه‌ای از حقوق و آزادی‌ها را کسب می‌کنند. شما امروز در خط مقدم مبارزه برای برابری جنسیتی قرار دارید.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه،این اظهارات ایوانکا ترامپ در حالی مطرح شد که زنان عربستانی از محدودیت‌های شدیدی رنج می‌برند و عربستان تنها کشوری در جهان است که زنان در آن اجازه رانندگی ندارند. چندی پیش ریاض وعده برنامه‌ای برای اصلاحات اجتماعی و اقتصادی تحت عنوان راهبرد «بینش 2030» را داد که در راستای آن قرار است از محدودیت‌ها علیه زنان بکاهد.

دختر دونالد ترامپ در میزگردی که با حضور زنان عربستانی و با همراهی ریما بنت بندر، معاون رئیس سازمان ورزش‌های زنان عربستان برگزار شد، گفت: داستانهای زنان عربستانی مثل شما که به دنبال تسریع تغییر هستید، من را به این باور می‌رساند که امکان قدرتمندسازی زنان در جهان وجود دارد.

نظر ایوانکا ترامپ درباره وضعیت زنان در عربستان+عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین