کد خبر: ۴۴۷۷۴
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۸۵ - ۲۲:۰۹
در ديدار نمايندگان مجلس

احمدي نژاد:در سفرهاي استاني حماسه انقلاب را مي بينم

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب ناصر سودانی نماینده اهواز در مورد دیدار شب گذشته جمعی از نمایندگان با احمدی نژاد تصریح کرد: رییس جمهوری در این دیدار عنوان کرد فضای جدیدی از امیدواری، مشارکت عمومی و اعتماد در کشور فراهم شده و آنچه که ما در سفرهای استانی از نزدیک مشاهده می کنیم این است که بارقه امیدی در درون کشور دمیدن گرفته است که من می تواتنم آن را به عنوان موج دوم انقلاب اسلامی تعبیر کنیم. 

وی اظهار داشت: رییس جمهوری در مورد پرونده هسته ای ایران گفت: برخی از کشورها به دنبال باج گیری و امتیاز از ایران هستند و برخی دیگر نمی خواهند در برابر موفقیت های علمی و صلح جویان ایران سرتعظیم فرود آوردند. 

سودانی افزود: احمدی نژاد عنوان کرده ما در آینده نزدیک بدون شک به عنوان یک کشور هسته ای مطرح خواهیم شد و جهان این واقعیت را خواهد پذیرفت. 

عضو فراکسیون اصولگرایان خاطر نشان کرد: احمدی نژاد مطرح کرده ایران از دانش هسته ای هیچ هدفی جز رسیدن به پیشرفت صنعتی و علمی ندارد. 

نماینده اهواز در بخش دیگری از مصاحبه به اظهارات احمدی نژاد در مورد دولت نهم اشاره کرد و گفت: رییس جمهوری عنوان کرده فضایی که در سفرهای استانی بین مردم می بینم من را به یاد حماسه های اوایل پیروزی انقلاب اسلامی می اندازد.
 
سودانی تصریح کرد: احمدی نژاد معتقد است خواسته های مردم خواسته های ارزشی و برخواسته از باورهای دینی و انقلابی با رویکرد جدید و دفاع از تمامیت ارضی و آرمانهای انقلاب اسلامی و ترویج منافع عمومی بر منافع فردی و شخصی است.
وی به نقل از احمدی نژاد اظهار داشت: ما در سفرهای استانی استقبال گرم مردم را می بینیم که به دولت اعتماد دارند مردم در آغاز انقلاب یک موج ایجاد کردند و همین مردم در تحکیم سازی انقلاب یک موج تازه دیگری را بوجود آوردند. ژ

نماینده اهواز ادامه داد: احمدی نژاد در مورد تصویب بودجه در مجلس عنوان کرده است اگر پروژه های عمرانی و نیمه تمام را در شش ماه اول به اتمام برسانیم قطعا انتظار و همراهی مجلس در شش ماه دوم برای متمم بودجه را داریم. 

عضو فراکسیون اصولگرایان تصریح کرد: احمدی نژاد گفته است که ما دولتمردان تابع تصمیم مجلس هستیم و بین خود و مجلس هفتم احساس دوگانگی نمی کنیم. 

سودانی افزود: رییس جمهوری در عرصه بین الملل نیز به این نکته اشاره کردند که دشمنان همیشه درصدد محدود و محصور کردن کشور ما هستند اما ایران اسلامی می رود تا به یک الگو در منطقه و سایر کشورهای مسلمان تبدیل شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین