کد خبر: ۴۴۸۱۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
رئیس انجمن موسیقی استان هرمزگان:

غلامرضا صنعتگر وضعیت عمومی خوبی دارد+عکس

رئیس انجمن موسیقی هرمزگان پس از عیادت از غلامرضا صنعتگر گفت: باید به همه بگویم که این هنرمند وضعیت عمومی خوبی دارد و جای نگرانی ندارد، دستگاه‌های مرتبط پیگیر موضوع این ضرب و شتم هستند و امیدواریم در اسرع وقت برخورد جدی‌ای با ضاربان صورت گیرد تا قصد و نیت آن‌ها مشخص شود.
آفتاب‌‌نیوز : کیانوش جهانبخش در گفت‌وگو با ایسنا، پس از عیادت از غلامرضا صنعتگر، بیان کرد: این هنرمند حال عمومی خوبی دارد و در منزل باید تحت نظر پزشکان به استراحت بپردازد.

وی ادامه داد: باید به همه بگویم که این هنرمند وضعیت عمومی خوبی دارد و جای نگرانی ندارد، دستگاه‌های مرتبط پیگیر موضوع این ضرب و شتم هستند و امیدواریم در اسرع وقت برخورد جدی‌ای با ضاربان صورت گیرد تا قصد و نیت آن‌ها مشخص شود.

غلامرضا صنعتگر وضعیت عمومی خوبی دارد

جهانبخش اظهار کرد: فعالیت هنری‌ غلامرضا صنعتگر با هیچ مسئله دیگری منافات ندارد و یقیناً باید بررسی جدی در این موضوع انجام شود.

وی تصریح کرد: آن چیزی که باید به آن توجه جدی شود بحث درگیری‌های سیاسی در کشور است و وقتی هنوز نمی‌توانیم در فضای چارچوب تعامل با یکدیگر به گفت‌وگو بنشینیم و همدیگر را نقد کنیم، در فضای پایین‌تر جامعه این موضوع مشخص می شود و در سطح کف جامعه با پدیده‌هایی همچون قمه‌کشی و یقه کشی مواجه می‌شویم.

رئیس انجمن موسیقی هرمزگان ابراز کرد: بزرگانی که در حوزه‌های سیاسی و دانشگاهی و کسانی که چشم مردم به آن‌ها است و در جامعه تأثیرگذار هستند در به کار بردن الفاظ خود باید با احترام با یکدیگر صحبت کنند تا فضای جامعه به تبع آن‌ها ملتهب نشود و لایه‌های پایین جامعه نیز بر سر موضوعاتی که قابلیت گفت‌وگو دارد به‌سوی قمه‌کشی نروند.

وی با بیان اینکه بعید می‌دانم به دلیل مشکلات سیاسی این مشکل به وجود آمده باشد، افزود: تکلیف خود دانستیم از این چهره درخشان موسیقی هرمزگان عیادت کنیم و هر کاری از دستمان برآید برایش انجام می‌دهیم، آقای صنعتگر هنرمند معنوی هرمزگان است که آثارش در دل تمام دوست دارانش جا دارد و همه طیف‌های مختلف و اقشار مختلف با حس معنوی آثار صنعتگر ارتباط خوبی می‌گیرند.

جهانبخش خاطرنشان کرد: خواستار پیگیر جدی ‌این موضوع و برخورد شدید با ضاربان هستیم، چون اگر این فضا در جامعه ما باب شود سرخوردگی اجتماعی و ناامنی برای هنرمندان پیش می‌آید و آن‌ها را از اهدافشان دور می‌کند. این رفتارهای خشونت‌آمیز نشان از این است که ما در سطح جامعه، کار فرهنگی مناسبی انجام نداده‌ایم و به‌جای گفت‌وگو با درگیری، ضرب و شتم و قمه‌کشی مواجه می‌شویم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
0
امیدوارم مقصران مشخص و برخورد شود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین