کد خبر: ۴۴۸۹۵۴
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

روزهای طولانی ماه رمضان را کنار فیلیمو بگذرانید

فقط با 5000 تومان، یک ماه فیلم ببینید.
آفتاب‌‌نیوز : فیلیمو برای همراهانش در ماه مبارک رمضان تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته؛ شما می‌توانید اشتراک ماهانه فیلیمو را در این ماه با 50 درصد تخفیف خریداری کنید و با حجم اینترنت رایگان از سایت فیلیمو «بی‌وقفه» فیلم و سریال ببینید.

ماه رمضان امسال، فیلیمو برای همراهانش پیشنهادهایی استثنایی دارد که یکی از آنها تخفیف 50 درصدی اشتراک ماهانه است. شما می‌توانید اشتراک ماهانه فیلیمو را با تخفیف 50 درصدی، تنها با پرداخت 5000 تومان تهیه کنید و بدون محدودیت به آرشیو نامحدود فیلیمو از هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشید.

مثل همیشه، اگر از کاربران اینترنت‌های همراه اول، ایرانسل، های‌وب و آسیاتک هم هستید حجم اینترنت مصرفی شما هنگام تماشای فیلم رایگان است و می‌توانید بدون نگرانی نسبت به حجم مصرفی‌تان، بی‌وقفه فیلم و سریال تماشا کنید.

همچنین، اگر قصد دارید فیلیمو را در گوشی تلفن همراهتان دنبال کنید، اپلیکیشن‌ اندروید و آی‌او‌اس فیلیمو کار را برای شما آسان کرده؛ شما می‌توانید این اپلیکیشن‌ها را از کافه‌بازار و اپ‌استور از طریق لینک‌هایی که در انتهای مطلب آمده، دانلود کنید و هر جا که هستید، فیلم و سریال ببینید.

فیلیمو پیشنهاد ویژه دیگری هم برای علاقمندان به فیلم و سریال دارد؛ هر روز، یک فیلم رایگان در فیلیمو منتظر شما است. سایت فیلیمو در ماه رمضان، هر روز یک فیلم جدید و دیدنی را به مدت ۲۴ ساعت به‌صورت رایگان برای تماشا در اختیار بازدیدکنندگان (هم اعضا فیلیمو و هم بازدیدکنندگان عادی) قرار می‌دهد. به این ترتیب، حتی اگر از اعضا همیشگی فیلیمو هم نیستید، می‌توانید منتظر تماشای فیلم‌هایی چون «رییس‌کوچولو»، «لوگان»، «بتمن» «لگو» و سریال «بی‌باک» به صورت رایگان از فیلیمو باشید.

cafebazaar.ir/app/com.aparat.filimo/?l=fa

https://itunes.apple.com/us/app/aparat-filimo/id984996671?mt=8
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین