کد خبر: ۴۴۸۹۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

وزارت اطلاعات از «رجانیوز» شکایت کرد

به دنبال شکایت «وزارت اطلاعات» از سایت خبری «رجانیوز»، مدیر مسئول این پایگاه اطلاع رسانی امروز به دادگاه مطبوعات می‌رود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش فارس، موضوع این شکایت مربوط به انتشار خبری درباره برپایی ستاد انتخاباتی «سید محمود علوی» و «حسن روحانی» توسط «شبدوست مالامیری»، یکی از بدهکاران بزرگ بانکی و مفسدین اقتصادی است.

«شبدوست مالامیری» یکی از اعضای باند «سرخه‌ای‌ها» به شمار می‌رود که در پرونده بزرگ اختلاس بانک ملت جزء متهمین اصلی بوده و پرونده وی در حال رسیدگی است.

سایت خبری «رجانیوز» در گزارش خود با اشاره به این موضوع از وزیر اطلاعات پرسیده بود که علت سکوت درباره مفاسد «شبدوست مالامیری» چیست و ارتباطی به هزینه کردهای انتخاباتی او دارد؟!

دادگاه مطبوعات به ریاست قاضی مدیر خراسانی امروز برگزار خواهد شد و «میثم نیلی» مدیر مسئول سایت خبری رجانیوز، برای دفاع از عملکرد این سایت در دادگاه حاضر خواهد شد.
این اولین برخورد با مطبوعات منتقد دولت پس از برگزاری انتخابات و روشن شدن نتیجه انتخابات به شمار می‌رود.

این در حالی است که حسن روحانی در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری‌اش در تاریخ 12 مرداد سال 92 گفته بود که خدایا به تو پناه می‌برم از استبداد رای و عجله در تصمیم گیری و تقدم نفع شخصی و گروهی به منافع مردم. همچنین به تو پناه می‌برم از بستن دهان منتقدان و رقیبان.

رفتارهای دولت با منتقدین و برچسب زدن به آنها با القاب مختلف از سوی دولتمردان به رویه‌ای عادی از سوی دولت یازدهم و شاید دولت دوازدهم تبدیل شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
1
2
البته دروغ پراکنی با نقد فرق می کند
تهمت زدن با نقد فرق می کند
شایعه پراکنی هم با نقد فرق می کند
نقد یعنی نقطه ضعف واقعی چیزی را بگویی
دروغ پراکنی یعنی چیزی را که واقعیت ندارد بگویند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
تهمت فرق می کنه با انتقاد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین