کد خبر: ۴۴۹۳۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
در راستای حمایت از تولید محتوای ارزشمند بومی اتفاق افتاد

همکاری آپارات و پندانه

سایت آپارات در راستای حمایت از تولید محتوای فاخر ایرانی، ضمن حمایت از انیمیشن «پندانه» از این به بعد، این انیمیشن را به صورت اختصاصی پخش می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : آپارات به عنوان یک رسانه همواره سعی در عمل به رسالت خود در حمایت از تولید محتوای فاخر و خلاقانه داخلی داشته است. انیمیشن‌سازی یکی از حوزه‌هایی است که متاسفانه با وجود ظرفیت‌های بالا و حضور استعدادهای جوان و خلاق در کشور، تاکنون آنطور که شایسته است مورد حمایت قرار نگرفته و مغفول مانده است.

بدون شک، «پندانه» یکی از موفق‌ترین مجموعه انیمیشن‌های سال‌های اخیر کشور است که به تهیه‌کنندگی مهدی صفی‌یاری و کارگردانی سعید جلالیه ساخته می‌شود و تاکنون بیش از 400 قسمت از آن تولید و پخش شده است. این انیمیشن از همان ابتدای پخش به خاطر لحن طنزآمیز و سبک دوبله خلاقانه و ویژه آن توجه بسیاری از مخاطبان و صاحبنظران حوزه رسانه را به خود جلب کرد.

صداپیشگی انیمیشن پندانه را محمدرضا علیمردانی برعهده دارد که سبکی نو و خلاقانه را برای اولین‌بار در دوبله این انیمیشن به کار برده است. در این سبک جالب، جملات به صورت کاملاً مفهوم و معمول شنیده نمی‌شوند ولی، ذهن مخاطب را به سوی پیام و مفهوم انیمیشن سوق می‌دهند. این انیمیشن با ترکیب تکنیک دوبعدی و کات‌اوت تولید می‌شود.

پیش‌تر، انیمیشن پندانه از شبکه نسیم تلویزیون پخش می‌شد و سپس در فضای مجازی قرار می‌گرفت اما، با توافق‌های صورت‌گرفته، از این به بعد می‌توانید منتظر دیدن قسمت‌های جدید انیمیشن زیبای پندانه از آپارات باشید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین