کد خبر: ۴۴۹۴۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳

حماس خبر روزنامه الشرق الأوسط را تکذیب کرد

یکی از اعضای عالی رتبه جنبش حماس خبر روزنامه الشرق الاوسط را که مدعی شده بود مسولانی ایرانی با مسولانی از جنبش حماس دیدار کرده‌اند را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا ،موسی ابو مرزوق، یکی از اعضای عالی رتبه جنبش حماس درگفتگو با روزنامه القدس گفت: ایران با حماس همچنان رابطه دارد و در این رابطه هیچ تغییری ایجاد نشده است و ادعای برخی رسانه‌ها دروغ است.

وی همچنین گفت: تماس علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران و پیام سردار قاسم سلیمانی،فرمانده سپاه قدس به اسماعیل هنیه ،رئیس دفتر سیاسی حماس همانند دیگر پیام ها فقط در چارچوب تبریک بود و قرار است اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس به چند کشور سفر کند اما تاکنون هیچ مقدماتی برای این سفرها تدارک دیده نشده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه سعودی الشرق الاوسط مدعی شده بود که مسولانی ایرانی با مسولانی از جنبش حماس در لبنان دیدار کرده اند و قرار شد که ایرانی همکاری های خود باحماس را از سر بگیرد .

همچنین مقرر شد که در آینده‌ای نزدیک اسماعیل هنیه،رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران سفر کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
0
ما که شنیده ایم جمهوری اسلامی و حماس خیال برقراری روابط سیاسی و اقتصادی دارند!!!!! در ضمن بدون رضایت مردم ایران برای ۳۵۰ هزار حرفدار حماس سفره افطاری پهن کرده که البته هم آن افطار حرام است و هم روزه شان باطل.چون مردم ایران راضی نیستند. این هم نتیجه روابط اقتصادی حماس و جمهوری اسلامی.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین