پایگاه خبری آفتاب
۰۷ /تير /۱۴۰۵
Sunday 28 June 2026
کد خبر:۴۴۹۵۳۷
۰۹:۰۱
۱۳۹۶/۰۳/۱۰

کیهان: پیروزی روحانی یعنی پیروزی جریان سازش با دشمن

کیهان در ستونی که از آن به ستون تماسهای خوانندگان یاد می کند به انتشار یک دیدگاه پرداخت.
۰۹:۰۱
۱۳۹۶/۰۳/۱۰
به گزارش آفتاب نیوز، این روزنامه نوشت:پیروزی نامزد جریان طرفدار سازش با دشمن در انتخابات با سوءاستفاده گستاخانه از اموال عمومی و زیر پا گذاشتن اصول و قواعد انتخابات حاصل شده است. بابت این بدعت فاجعه‌آمیز باید برای آینده نگران بود و برای برگزاری انتخابات سالم تدبیری اندیشید.

گزارش خطا
برچسب‌ها:
کیهان روحانی
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
آیا نباید این سیاهنامه کیهان بخاطر همین که علیه دولت محترم و منتخب و با شرف آقای دکتر روحانی می نویسه برای همیشه بسته و درش تخته بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینکه نمیشه هر اراجیفی راجع به منتخب ملت شریف و مومن ایران اسلامی بگه و ......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دولت و ملت همچون خانواده ای هستند که افراد آن با اتحاد و همدلی می توانند محکم و استوار مقابل دشمنان دین و کشور بایستند. بنابراین اگر افرادی همچون شریعتنداری اینچنین .............. دیگر چه توقعی از دشمن خارجی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!! ....................
پاسخ
ناشناس
Germany
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
او روزی که احمد نژاد عزیزت مملکت را به باد می داد چرا صدایت دز نیامد
پاسخ
نیکروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
یعنی 60درصد ملت سازشکارن و خائن و فقط شما انقلابی هستی؟
پاسخ
گرشاسب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
باباجون ابو بریز همون جات که میسوزه۰ با کسب اجازه از جناب دکتر محمود احمدی نژاد
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
روحيه جنگجو دارن از جنگ خوششون مياد
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
اقای شریعت .... اگر نظر شما این است ومردم این را میخواهنی پس تو بالاتر تو هم در برابر ایده ونظر مردم عهیچ هستید
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
اينا عاشق جنگن ديگه بعد جنگ شد خودشون ميشينن عقب جواناي مردم رو ميفرستن جلو!
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
خودت را ناراحت نکن آقای شریعت...
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
آره، تو ساکت.
پاسخ
ناشناس
فارسی را پاس بدارید . ...................... وآژه قشنگ تریه برای این بابا.