کد خبر: ۴۴۹۶۷۰
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹

تداوم پیشروی حشد شعبی در مرزهای عراق و سوریه / پاکسازی ۱۷ کیلومتر ار مرزهای دو کشور

نیروهای بدر که جزو نیروهای حشد شعبی هستند، اعلام کردند که ۱۷ کیلومتر ار مرزهای عراق و سوریه را پاکسازی کرده‌اند و همچنان به منظور تامین امنیت مرزها پیشروی در این محور ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، نیروهای بدر در بیانیه‌ای اعلام کردند که نیروهای بدر از گذرگاه "ام جریص" به روستای "جایر غلفاس" به سمت شهرستان "القائم" پیشروی کردند.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، نیروهای بدر با محاصره کامل روستای جایر غلفاس مانع امدادرسانی به نیروهای داعش در آنجا شدند تا به آن حمله کنند.

این بیانیه همچنین اعلام کرد: با همکاری و مشارکت لشگر امام علی و با حمایت جنگنده‌های ارتش عراق، چهار عامل انتحاری در خودروهای بمب‌گذاری شده و ۹ تروریست در مرز کشته شدند و پنج خودروی تک سرنشین نیز به غنیمت گرفته شد.

همچنین بخش اطلاعات حشد شعبی اعلام کرد، داعش توان تحرک خود را در شهرستان البعاج در غرب موصل از دست داده است.

این بخش افزود: نیروهای حشد شعبی به تنگ‌تر کردن حلقه محاصره خود در اطراف البعاج ادامه می‌دهند و داعش به استثنای برخی گذرگاه‌ها توان تحرک به سمت مرزهای عراق و سوریه را ندارد. داعش از بحران عظیمی در شهرستان البعاج رنج می‌برد و اکثر فرماندهان این گروه کشته‌ شده‌اند. داعش ۸۰ درصد عاملان انتحاری خود را از دست داده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین