کد خبر: ۴۴۹۷۰۰
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
جام جهانی فوتبال زیر ۲۰ سال - کره‌جنوبی

اروگوئه، انگلیس و زامبیا راهی یک چهارم نهایی جام جهانی شدند

تیم‌های ملی اروگوئه، انگلیس و زامبیا با شکست رقبای خود راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی جوانان شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۲۰ سال که در کره جنوبی برگزار می‌شود، امروز سه دیدار برگزار شد و تیم‌های اروگوئه، انگلیس و زامبیا با شکست رقبای خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

اروگوئه یک - عربستان صفر

اروگوئه که در دور گروهی با صدرنشینی راهی مرحله حذفی شده بود توانست عربستان یکی از تیم‌های سوم دور گروهی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. برای اروگوئه در این دیدار نیکولاس دلاکروس در دقیقه ۵۰ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. اروگوئه در مرحله بعد به مصاف پرتغالی می‌رود که کره جنوبی، میزبان این مسابقات را حذف کرده است.

انگلیس ۲ - کاستاریکا یک

تیم ملی انگلیس صدرنشین گروه A‌ جام جهانی در مرحله حذفی به مصاف تیم ملی کاستاریکا یکی از هم‌گروهان ایران رفت. سه شیرها در این دیدار با دو گل آدمولا لوکمن (۳۵ و ۶۳) موفق به شکست نماینده آمریکای مرکزی شدند. تک گل کاستاریکا را راندال لیل (۸۹) به ثمر رساند.

 انگلیس در مرحله بعدی این مسابقات به مصاف برنده دیدار سنگال و مکزیک می‌رود.

زامبیا ۴ - آلمان ۳

زامبیا دیگر هم‌گروه ایران در دور گروهی که با صدرنشینی راهی این مرحله شده بود رودرروی تیم ملی آلمان قرار گرفت. قهرمان آفریقا در حالی که با یک گل از آلمان عقب افتاده بود توانست بار دیگر در نیمه دوم حریف خود را شگفت‌زده کند و با حساب ۳ بر یک پیش بیفتد اما آلمان در ادامه گل‌های خورده را جبران کرد تا بازی در ۹۰ دقیقه با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان برسد. در وقت اضافه نیز تیم فوتبال زامبیا موفق شد توسط مایمبه (۱۰۷) گل برتری تیمش را به ثمر برساند تا پنجمین تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لقب بگیرد.

در وقت قانونی این بازی برای زامبیا، باندا (۵۰)، اسکالا (۶۸) و ام‌وپو (۸۶) گلزنی کردند. برای آلمان نیز فیلیپ اوچس (۳۷)، سوات سردار (۸۹) و آرویلر (۹۴) موفق به گلزنی شد.

به گزارش ایسنا، زامبیا در مرحله بعدی این مسابقات به مصاف برنده دیدار تیم‌های ملی ایتالیا و فرانسه می‌رود.

فردا سه دیدار باقیمانده مرحله یک هشتم نهایی برگزار می‌شود که برنامه مسابقات بدین شرح است:

مکزیک - سنگال

فرانسه - ایتالیا

آمریکا - نیوزیلند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین