کد خبر: ۴۴۹۷۵۹
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۵

حسن روشن: منصوریان باید استعفا دهد

شکست سنگین و ۶ بر یک استقلال تهران مقابل العین امارات باعث ناراحتی پیشکسوتان شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبر ورزشی، یکی از این پیشکسوتان حسن روشن است. ستاره سال‌های دور آبی‌ها که مثل همیشه حرف‌هایش را رک و پوست‌کنده به خبرورزشی گفته است: 

بازی استقلال و العین را دیدید؟
نصفه و نیمه دیدم اما کلی حرص خوردم. همین امروز هم توی کوچه و خیابان مردم با وجود آنکه به ما علاقه دارند متلک هم می‌اندازند!

چه متلکی؟!
یکی می‌گوید تیم اول پایتخت که ۶ تا نمی‌خورد. آن یکی می‌پرسد ۶ قدیم درست است یا ۶ جدید؟! خلاصه آن‌که ما هم باید تاوان این شکست سنگین را پس بدهیم!

حالا به نظر شما ۶ گلی که در قدیم مقابل پرسپولیس خوردید دردناک‌تر بود یا این ۶ تای جدید؟
آن روزی که ما ۶ گل از پرسپولیس خوردیم مغرور بودیم. مغرور بازی کردیم. ما ۴ تا بچه بودیم. من و پرویز مظلومی. حسن نگارش و هادی نراقی، بقیه همه بزرگ و اسم و رسم‌دار و حتی ۲ گلر ملی‌پوش داشتیم. با غرور زیادی بازی کردیم و باختیم. آن شکست یک جور دردناک بود و این یکی هم جور دیگر! به هر حال شما وقتی به مردم می‌گویید مسابقات آسیایی بازی ملی است ابعاد آن هم وسیع‌تر می‌شود.

شما گفته‌اید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال باید استعفا کند؟
نه‌تنها افتخاری بلکه علیرضا منصوریان هم باید استعفا کند. من جای این دو بودم به احترام مردم و هواداران استعفا می‌کردم. آن وقت چه می‌شد؟

چه می‌شد؟!
مردم تعیین می‌کردند که مثلاً منصوریان بماند یا افتخاری برود. استعفا کردن در این شرایط و پس از شکست ۶ بر یک تنها کاری است که می‌تواند کمی هواداران را تسکین بدهد.

اشتباه استقلال کجا بود که ۶ گل خورد؟
اشتباه که یکی، دوتا نبود. از همان روز بعد از برد یک بر صفر مقابل العین که دوستان مدعی شدند ۵۰ درصد راه صعود را رفته‌اند اشتباه کردند.

موارد دیگر؟
شما ببینید آن‌قدر از صعود مطمئن بودند که اغلب استقلالی‌ها در همین چند روز گذشته مراسم ازدواج و عروسی خود را برگزار کردند. آن‌ها نمی‌دانستند العین چه انگیزه‌ای در خانه دارد. العینی‌ها در امارات پشت سر الجزیره و الاهلی مانده‌اند و می‌خواستند در آسیا جبران کنند اما ما...

عمر عبدالرحمان هم هر کاری دلش خواست انجام داد. این‌طور نیست؟
ما اشتباه کردیم. مکویان را که یک دفاع وسط است به عنوان مأمور مهار عموری (لقب عمر عبدالرحمان) گذاشتیم در حالی که بقیه هم بودند. العین تیم‌تر بود. تازه مکویان هم این‌کاره نبود و دیدیم ستاره حریف هر کاری دلش خواست کرد و ۲ گل هم زد.ظاهراً پس از پایان بازی با العین، استقلالی‌ها گفته‌اند با خرید چند بازیکن بین‌المللی جبران می‌کنند
این حرف‌ها برای ماست‌مالی است و کاربردی ندارد! بهتر است دوستان همان‌طور که گفتم به احترام مردم و هواداران استعفا کنند و دنبال راهکارهای دیگر نباشند چون جواب نمی‌دهد!


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین