کد خبر: ۴۴۹۷۸۲
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

قول ونگر به هواداران آرسنال بعد از تمدید قرارداد

سرمربی فرانسوی آرسنال تاکید کرد که تیم را به جایگاهی که هواداران آرزوی آن را دارند برخواهد گرداند.
آفتاب‌‌نیوز :
بعد از یک فصل مذاکره در نهایت سران باشگاه آرسنال تصمیمی که هواداران‌شان دوست نداشتند گرفتند و سرمربی فرانسوی این تیم یعنی آرسن ونگر را که بیش از دو دهه در جمع توپچی‌های لندن فعالیت کرد را برای دو سال دیگر حفظ کردند.

ونگر که قرارداد خود را با توپچی‌ها دو سال دیگر تمدید کرد انگیزه بالایی برای شروع کار در فصل جدید دارد. او گفت: همه ما دست به دست هم داده‌ایم تا آرسنال را به روزهای اوج خود برگردانیم. با ادامه همکاری خود با تیمی که عاشق آن هستم از انگیزه بالایی برخوردار هستم.

ونگر که تا حدود زیادی محبوبیت خود را در بین هواداران آرسنال از دست داده است، ادامه داد: در جهانی زندگی می‌کنم که رقابت در آن حد و مرزی ندارد و باید بگویم که در زندگی من هم بلند پروازی حد و مرزی ندارد. برای رسیدن به اهدافی که در سر دارم نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم. سران باشگاه آرسنال از من حمایت کردند و این مهم‌ترین چیز است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، او ادامه داد: پیام من برای هواداران آرسنال این است که به تیم کمک کنند تا به روزهای اوجش برگردد. برای رسیدن به سطحی که هواداران آرزوی آن را دارند هر آنچه که در توان دارم رو خواهم کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین