کد خبر: ۴۴۹۸۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶

تغییرات اتوبوسی در دانشگاه آزاد/ هجوم دلواپسان برای تسخیر رسانه‌های دانشگاه

بعد از برکناری رئیس دانشگاه آزاد و انتصاب نوریان به عنوان سرپرست این دانشگاه توسط ولایتی، خبرها حاکی از تغییرات و برکناری گسترده مدیران نهادها و موسسات وابسته‌ به این دانشگاه است.
آفتاب‌‌نیوز :
بعد از برکناری یاسر هاشمی از دانشگاه آزاد، حالا اخباری مبنی بر برکناری گسترده مدیران رسانه‌های وابسته به این دانشگاه منتشر شده است. نکته جالب توجه در این جابجایی مدیران، انتصاب افرادی است که پیش از این در رسانه‌های دلواپس و تندرو مشغول فعالیت بوده‌اند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در تازه‌ترین حکم خود، محمد امین ایمانجانی را به سمت سرپرست روزنامه فرهیختگان منصوب کرد. گفته می‌شود وی پیش از این در روزنامه وطن امروز و خبرگزاری تسنیم فعالیت داشته است.

همچنین اخباری مبنی بر تغییر مدیران خبرگزاری آنا و سایت ایسکانیوز از دیگر رسانه‌های وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شده است.

گفته شده است که سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی رضا واعظی را به سمت سرپرست باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) منصوب کرد. همچنین یاسر احمدوند به سمت مدیرعامل خبرگزاری دانشگاه آزاد (آنا) منصوب شده است.

اصولگرایان همیشه از اصطلاح "تغییرات اتوبوسی مدیران" علیه دولت روحانی استفاده می‌کردند. این در حالی است که بخش بزرگی از هواداران روحانی نیز همواره از عدم تغییر مدیران وابسته به دولت احمدی‌نژاد انتقاد داشته‌‌اند. با این حال، تغییرات گسترده اخیر در دانشگاه آزاد نشان می‌‌دهد که چه کسانی بیشتر به‌دنبال تغییر اتوبوسی مدیران هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
شمارش معكوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
دست آقاي ولايتي درد نكند، با فساد بايد مبارزه كرد و نبايد هيچ جناحي را عاري از فساد دانست در بودن فساد در دانشگاه آزاد صد در صد مطمئن هستم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
0
0
آقای ولایتی سوختی
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
عجب!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین