کد خبر: ۴۵۰۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

از حرکت عجیب اسماعیل‌پور تا تشویق شدید رضا یزدانی

رقابت‌های هفته‌ دوم لیگ برتر کشتی آزاد با حاشیه‌هایی همراه بود.
آفتاب‌‌نیوز :
به‌ گزارش ‌ایسنا، در هفته‌ دوم لیگ برتر کشتی آزاد دو تیم بیمه رازی جویبار و ستارگان کاشان به مصاف هم رفتند  که تیم جویباری با حمایت تماشاگران پر شمارش در سالن مهدی حاجی زاده به برتری هشت بر صفر رسید. اما این مسابقه حاشیه‌هایی نیز داشت.

در وزن 61 کیلوگرم مسعود اسماعیل پور، کشتی‌گیر عنوان دار بیمه رازی به مصاف مهران نصیری رفت که در نهایت در حالی  که شش بر هفت جلو بود با ضربه فنی به پیروزی رسید. در این کشتی ابتدا نصیری در یک کش و قوس ناخودآگاه و غیر عمد اسماعیل پور را به سمت تابلوهای تبلیغاتی فرستاد، اما در ادامه‌  و در ‌دقیقه‌ای بعد اسماعیل پور در حرکتی عجیب و ناخوشایند برای تلافی اقدام کرد و از روی عمد نصیری را بر روی تابلوهای تبلیغاتی انداخت تا جریان مسابقه به دلیل مصدومیت این کشتی‌گیر چند ‌دقیقه‌ای متوقف شود. در نهایت در این مبارزه اسماعیل پور در یک کش و قوس حریف را گیر انداخت و در حالی که مبارزه با نتیجه نزدیک 7 بر 6 در جریان بود، با ضربه فنی به پیروزی رسید.

اما رضا یزدانی ، قهرمان سابق جهان و کاپیتان تیم ملی در المپیک ریو که به تازگی عمل جراحی کرده است در سالن جویبار حاضر شد و مورد تشویق بی امان تماشاگران قرار گرفت.

یزدانی در مورد عمل جراحی که انجام داده و همچنین امکان بازگشتش به کشتی، گفت‌: عمل جراحی‌ام که در آلمان انجام شد موفقیت آمیز بود، اما طول درمان آن زیاد است و مشخص نیست که بتوانم به کشتی بر گردم یا خیر. گذر زمان این موضوع را تعیین می‌کند و امیدوارم بتوانم بار دیگر به کشتی برگردم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین