کد خبر: ۴۵۰۰۱۹
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

خاطره خوش کاردیف برای رونالدو تکرار می‌شود؟

مهاجم رئال مادرید به دنبال تکرار خاطره خوش خود در کاردیف است.
آفتاب‌‌نیوز :
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، فردا شب (شنبه) فینال لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم رئال مادرید و یوونتوس در ورزشگاه ملی کاردیف ولز برگزار می‌شود. کریستیانو رونالدو خاطره خوشی از این استادیوم دارد. او نخستین جام خود را در این ورزشگاه بالای سر برد و پس از آن توانست ۲۱ عنوان قهرمانی را به دست آورد. مهاجم پرتغالی در ۲۲ می ۲۰۰۴ برای اولین بار طعم قهرمانی را چشید. او در پیروزی سه بر صفر منچستریونایتد برابر میلوال تیمش را همراهی کرد. رونالدو در آن بازی توانایی‌های خود را نشان داد و یک گل با ضربه سر به ثمر رساند.

رود فن نیستلروی دیگر گل های یونایتد را به ثمر رساند. رونالدو در آن زمان تنها ۱۹ سال داشت اما عملکردش همه را به تمجید از او وا داشت. گری نویل، کاپیتان یونایتد در آن زمان درباره او گفت‌: او باور نکردنی عمل کرد. همچنین روزنامه‌ گاردین نیز نوشت: مهار نشدنی.

مهاجم پرتغالی نخستین قهرمانی در FA CUP را در ولز تجربه کرد. بازیکن مادرید دوباره پس از ۱۳ سال به کاردیف باز می‌گردد تا چهارمین قهرمانی‌اش را در لیگ قهرمانان اروپا جشن بگیرد. پایتخت ولز تنها یادآور خاطرات خوش برای این بازیکن است. او در سال ۲۰۱۴ در این ورزشگاه برابر سویا در سوپر جام اروپا دو گل به ثمر رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین