کد خبر: ۴۵۰۲۲۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

عاقبت شوخی خطرناک با ترامپ+تصاویر

گریفین ضمن عذرخواهی از ترامپ به‌خاطر انتشار این تصاویر گفته بود: «من متأسفم، زیاده‌روی کردم؛ نباید این کار را می‌کردم، اشتباه کردم». ترامپ اما صرف عذرخواهی متقاعدش نکرد و با انتشار پیامی در توئیتر نوشت که پسر ۱۱ ساله‌اش بارون با تماشای این تصاویر وحشت‌زده شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- «کتی گریفین» هنرمند، کمدین و فعال آمریکایی اخیرا تصاویری منتشر کرد که در آنها وی به همراه سر بریده ترامپ ظاهر شده بود؛ این اقدام با واکنش تند رئیس‌جمهور آمریکا مواجه شد. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ گریفین ضمن عذرخواهی از ترامپ به‌خاطر انتشار این تصاویر گفته بود: «من متأسفم، زیاده‌روی کردم؛ نباید این کار را می‌کردم، اشتباه کردم». ترامپ اما صرف عذرخواهی متقاعدش نکرد و با انتشار پیامی در توئیتر نوشت که پسر ۱۱ ساله‌اش بارون با تماشای این تصاویر وحشت‌زده شده است. او گریفین را بیمار خواند و گفت که او باید از کارش احساس شرمندگی کند. 

روزنامه بریتانیایی «دیلی‌میل» امروز با انتشار گزارشی، تصاویر گریفین در حال گریه در جمعی از خبرنگاران را نشان داده است. او گفته که ترامپ و خانواده او در حال نابود کردن زندگی‌اش هستند. گریفین در حالی که اشک می‌ریخت گفت که در طول روزهای گذشته مورد حملات مداوم از سوی طرفداران ترامپ و اعضای خانواده آن بوده است. او گفته که حتی پیام‌های تهدید به مرگ را نیز دریافت کرده است. او گفته که ترامپ می‌خواهد زندگی حرفه‌ای او را نابود کند او اما عقب‌نشینی نمی‌کند. او گفته است: «من از ترامپ نمی‌ترسم. او یک پسربچه قلدر است». 

او همچنین با اشاره به طرفداران ترامپ گفته که دسته‌ای سفید‌پوستان قدیمی وجود دارند که می‌خواهند او را مجبور به سکوت کنند. 

پیشتر شبکه خبری سی ان ان از قطع همکاری با گریفین خبر داده بود. سخنگوی این شبکه عکس منتشر شده را توهین‌آمیز و تهوع‌آور توصیف کرد. 

ملانیا ترامپ بانوی نخست آمریکا نیز با انتشار پیامی نوشتاری از کتی گریفین انتقاد کرد، او گفت بعنوان یک همسر، مادر و یک انسان از مشاهده این عکس مـتأثر شده، تصویری که بسیار آزاردهنده است.

دختر کلینتون ها هم نوشت از دیدن این عکس حیرت کرده چرا که ایده کشتن رئیس‌جمهوری آمریکا در هیچ زمانی خنده‌دار نیست.

گریفین اکنون در حالی گریه می‌کند که پیشتر در واکنش به انتقاد اندرسون کوپر دوستش درباره حرکت اخیرش با نشان دادن علامتی زشت به او واکنش تندی نشان داده بود. 

نکته جالب آن‌که در سال ۲۰۱۰ میلادی گریفین در کنار ترامپ در یک برنامه تلویزیونی حضوری همراه با صمیمیت داشته است. گریفین و ترامپ همدیگر را برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ میلادی در یک سریال کندی ملاقات کرده بودند که گریفین در آن بازی می‌کرد و ترامپ که سابقه مجری‌گری و برنامه‌سازی تلویزیونی نیز داشت در سکانسی از آن سریال حضور داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
1
22
هرکی خربزه می خورد پای لزرش هم می مونه گریه ندارد
پاسخ ها
سعما
| - |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
آفرین کار خوبی کردی نترس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
2
8
آیا ترامپ یا فرزند ترامپ ،صحنه هاز دلخراش وحشی های داعش را نمیبینند ویا از آنها لذت میبرند که دم برنمی آورند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
4
وأفعآ خجالت نكشيد اون ماكت تهوّع اور را تو دستش گرفت !
هر كاري حدي داره ! فكر نكرد پسر ١١ ساله ترامپ با ديدن سر بريده پدرش به سبك
داعش چه حالي ميشه !!!!
حالا كه تمام امريكا چه مخالف ترامپ و چه موافق ترامپ مقابلش ايستادن خودشو زده به گريه وزاري !
خوشم اومد اول از همه سي ان ان كه مخالف ترامپ هم هست اينو از مؤسسه اش بيرون انداخت !
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
4
تهدید به مرگ شدی و گریه میکنی؟ میشه بگی کار خودت چی بود که می خندیدی؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین