کد خبر: ۴۵۰۳۰۷
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

دیدار منتخبان شورای شهر تهران با سیدمحمد خاتمی/ بحثی درباره انتخاب شهردار مطرح نشد

عضو منتخب شورای شهر تهران از دیدار منتخبان شورای شهر تهران با سید محمد خاتمی خبرداد و گفت: در این نشست منتخبان شورای شهر از آقای خاتمی‌ خواستند به مانند گذشته سعی در ایجاد اتحاد و انسجام در بین جریان اصلاحات کند و انسجام اصلاح‌طلبان را هرچه بیشتر از گذشته حفظ کند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد جلسه امروز منتخبان شورای شهر با حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی گفت: امروز به اتفاق تمام منتخبان شورای شهر در دفتر سید محمد خاتمی جلسه‌ای داشتیم که در اتمام جلسه به اقتدای ایشان نماز جماعت ظهر را به جای آوردیم. در طی این جلسه اعضا و منتخبان از زحمات و اقدامات حجت الاسلام خاتمی تشکر کردند.

عضو منتخب مردم در شورای شهر تهران گفت: در ابتدای جلسه آقای الویری به عنوان رئیس سنی ایراد سخنرانی کرد و گزارشی از عملکرد منتخبان تا به امروز  به سیدمحمدخاتمی ارائه داد. برخی از اعضا نیز در این جلسه صحبت کردند و همه با تشکر از مواضع و حمایت ایشان از لیست امید مطالبی را بیان کردند.

او خاطرنشان کرد: همه اعضای این لیست از سیدمحمد خاتمی درخواست کردند که مانند گذشته زمینه‌ساز‌ انسجام هرچه بیشتر اصلاح‌طلبان شود. با توجه به اینکه تعداد کرسی‌های لیست محدود بود و بسیاری از افراد که به حق باید در لیست می‌بودند اما به دلیل این محدودیت نتوانستند در لیست باشند و به همین دلایل ممکن است دلخوری‌هایی به وجود آمده باشد، از آقای خاتمی خواستند به مانند گذشته سعی در ایجاد اتحاد و انسجام در بین جریان اصلاحات کند و انسجام اصلاح‌طلبان را هرچه بیشتر از گذشته حفظ کند.

او تصریح کرد: سیدمحمد خاتمی هم از حضور مردم و اینکه مردم جریان اصلاحات را هم در موضوع انتخابات ریاست جمهوری و هم شورای شهر درسراسر کشور انتخاب کردند تشکر کرد و توصیه‌هایی به منتخبان شورای شهر تهران که نوعاً توصیه‌های فنی بود ارائه دادند. همچنین به منتخبان فعلی و اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر چهارم نیز ابراز لطف کردند.

منتخب مردم در شورای شهر تهران تاکید کرد: توصیه‌هایی که سیدمحمد خاتمی به اعضا داشت در حوزه‌هایی مانند فرهنگ، عمران و اجتماعی بود و گفتند درست است کارهایی در این زمینه‌ها صورت گرفته اما باز هم جای کار بیشتر وجود دارد مخصوصاً در بحث آسیب‌های اجتماعی.

نظری بیان داشت: راجع به بحث انتخاب شهردار حرفی زده نشد، نه به صورت مصداقی و نه معیاری. خاتمی حتی معیاری هم برای انتخاب شهردار مطرح نکرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین