کد خبر: ۴۵۰۳۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹

جهانگیری: پیروزی در انتخابات پایان کار نیست/مردم وضعيت بهتری می‌خواهند

معاون اول رييس جمهور با بيان اينكه در مقطع فعلي با رأي بالاي مردم به دكتر روحاني فرصتي ملي و بزرگ براي عبور از تنگناهاي كشور پيش‌روي ما قرار گرفته است، گفت: بايد از اعتماد و اميد مردم و از همبستگي ملي كه بيش 40 ميليون نفر را به پاي صندوق‌هاي راي كشاند استفاده كنيم و مطمئن هستم با اتكا به اين فرصت هيچ مشكلي در كشور لاينحل نخواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
اسحاق جهانگيري عصر امروز (شنبه) در ضيافت افطار رييس جمهور با وزراء، معاونان، استانداران و روساي سازمان‌ها با گراميداشت ياد امام خميني (ره) اظهار کرد: مردم در انتخابات با راي خود اعلام كردند كه چه مي‌خواهند و چه نمي‌خواهند.

وي افزود: تلاش كرديم در انتخابات نشان دهيم كه كشور براي آينده‌ي بهتر با دو تفكر و دو رويكرد روبرو است كه خوشبختانه هر دو رويكرد در سالهاي گذشته تجربه شده و كارنامه‌ي عملكرد اين دو تفكر نيز قابل رويت است و راه و بيراهه براي مردم روشن شده است.

معاون اول رييس جمهور ادامه داد: ما تلاش كرديم نشان دهيم كه رويكرد و سياستي كه در آن چالش‌هاي جدي كشور شناسايي شده و براي حل آنها راهكارهاي عقلاني پيش‌بيني كرده است در يك سو قرار دارد و در مقابل راهكارهايي شعاري وجود دارد كه سرمايه‌ي كشور را به هدر مي‌دهد و وعده‌هاي نشدني مطرح مي‌كند.

جهانگيري با اشاره به اينكه امروز مردم با مشكلات اقتصادي و معيشتي روبرو هستند و تمايل دارند كه وضعيت بهتري داشته باشند گفت: بهبود وضعيت كشور مستلزم عقلانيت، تدبير، امنيت پايدار،‌ آزادي و تعامل با جهان است كه همه‌ي مردم خواهان اجراي اينها هستند.

معاون اول رييس جمهور اضافه كرد: چالش‌هاي بزرگي از جمله مسئله‌ي بيكاري، كمبود منابع آب،‌ مشكل صندوق‌هاي بازنشستگي، مسائل زيست محيطي و بودجه‌ي دولت در كشور وجود دارد كه بايد ريشه‌ي اصلي اين چالش‌ها را شناسايي و براي حل آنها راهكارهاي علمي و عقلاني بينديشيم.

وي با ابراز تاسف از اينكه در گذشته با  اين گونه مشكلات برخوردهاي شعاري صورت گرفته است، گفت: امروز ديگر فرصت فرصت‌سوزي نداريم و بايد به فكر بهبود معيشت و اقتصاد كشور باشيم.

جهانگيري تصريح كرد: ما به عنوان مسئولان كشور بايد بدانيم كه پيروزي در انتخابات پايان كار نيست بلكه اول كار است و پرسشي كه بايد همه به آن بپردازيم اين است كه چگونه از سرمايه‌ي اجتماعي كه در كشور ايجاد شده استفاده كنيم.

وي با تاكيد بر ضرورت ارتباط تنگاتنگ ميان دولت و نخبگان كه بايد مورد توجه همه‌ي بخش‌هاي دولت باشد خاطر نشان كرد: بايد دولت الكترونيك را در سال ۹۶ و حداكثر تا اوايل سال ۹۷ راه اندازي كنيم تا ارتباط رودر روي ارباب رجوع با دستگاه‌هاي اجرايي به حداقل برسد.

به گزارش ایسنا، معاون اول رييس جمهور تصريح كرد: موضوع اقتصاد مقاومتي و آسيب‌هاي اجتماعي كه هر دو مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب است بايد در صدر كارها قرار گيرد و به طور ويژه به اين دو موضوع بپردازيم. خوشبختانه براي اجراي اقتصاد مقاومتي در سال ۹۶ برنامه‌هاي خوبي تدوين و به دستگاه‌هاي اجرايي ابلاغ شده است و برنامه‌هاي مناسبي نيز براي رونق توليد و اشتغال زايي در دستور كار دولت قرار گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
0
تنها راه نجات اقتصاد ایران تعامل با جهان است ارزش پول ملی بالا میره تولید افزایش پیدا می کند صادرات افزایش پیدا می کند کارخانه زنده می شوند بیکاری رفع میشه و ارزش ارزهای پایین می آید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
0
دشمنی با کشورها سودی ندارد جز ضرر به اقتصاد و مردم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین