کد خبر: ۴۵۱۵۸۷
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

اسنایدر: رکوردشکنی در تیم ملی مهم نیست، فقط ۳ امتیاز

هافبک تیم ملی هلند می گوید امشب به تنها چیزی که فکر می‌کند کسب ۳ امتیاز است نه رکورد شکنی.
آفتاب‌‌نیوز :
 تیم ملی هلند باید امشب در انتخابی جام جهانی در شرایطی برابر لوگزامبورگ به میدان برود که چاره‌ای جز کسب ۳ امتیاز ندارد تا امیدهایش برای رسیدن به جام جهانی زنده بماند. تیم سوم جام جهانی گذشته، بعد از آن رقابت‌ها افت کرد و حتی نتوانست به یورو ۲۰۱۶ راه یابد. 

وزلی اسنایدر در دیدار امشب می‌تواند به یک رکورد شخصی دست یابد و رکورددار بازی در تیم ملی کشورش شود. در همین رابطه او به روزنامه تلگراف هلند گفت: این رکورد اصلا برای من مهم نیست. شاید برای شما خبرنگاران این رکوردها بیش از من مهم باشد. من تنها به ۳ امتیاز فکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم پیروز این بازی شویم. بعد از بازی شما می‌توانید از من درباره هر چیزی که می‌خواهید سوال کنید ولی من الان فقط به این فکر می‌کنم که بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

دیدار تیم ملی هلند با لوگزامبورگ اولین حضور دیک ادوکات به عنوان سرمربی است. این مربی برای بار سوم به عنوان سرمربی تیم ملی هلند انتخاب می‌شود و اعتقاد خاصی هم به اسنایدر دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف،سرمربی تیم ملی هلند تایید کرده است که اسنایدر در بازی امشب برابر لوگزامبورگ در ترکیب اصلی است و همین باعث می‌شود تا این بازیکن با ۱۳۱ بازی رکورددار بازی در تیم ملی هلند شود و رکورد ۱۳۰ بازی ادوین فان در سار را پشت سر بگذارد.

هلند در حال حاضر در رده چهارم گروه خود در انتخابی جام جهانی قراردارد. نتایج ضعیف لاله‌های نارنجی باعث شد تا دنی بلیند از هدایت تیم ملی هلند برکنار شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین