کد خبر: ۴۵۱۸۳۱
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

روزنامه‌ها درباره بدرقه شهدای ترور چه نوشتند؟

مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی تهران روز گذشته با حضور گسترده مردم برگزار شد و اغلب روزنامه‌های امروز با توجه به این رویداد، تیتر و تصویر نخست خود را به این موضوع اختصاص داده‌ و مطالبی را در این راستا ارائه کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه «شهروند» تیتر یک «وداع با شهدای ترور» را انتخاب کرده و گزارشی از مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی تهران تهیه کرده است. این روزنامه همچنین گفت‌وگویی با تعدادی از خانواده‌های شهدای این حادثه انجام داده است. «شهروند» تصویر یک خود را به حضور مردم در مراسم تشییع شهدا در خیابان انقلاب اختصاص داده است.

روزنامه «آرمان امروز» تیتر یک «الان مشت‌های گره‌کرده می‌خواهیم» را برگزیده و گفت‌وگویی با فلاحت‌پیشه و مجتهدزاده درباره آینده منطقه و پروژه ایران‌هراسی انجام داده است. این روزنامه در مطلب دیگری با تیتر «وداع باشکوه با شهدای ترور» به حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهیدان پرداخته است. «آرمان امروز» تصویر یک خود را به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدا اختصاص داده است.

روزنامه «شرق» تیتر نخست «روی شانه‌های ایران»‌ و روتیتر «شهیدان حملات تروریستی تشییع شدند» ‌را برگزیده است. این روزنامه تصویر نخست خود را به حضور مسؤولان کشور در این مراسم تشییع اختصاص داده است.

روزنامه «اعتماد» تیتر نخست خود را «بازداشت گسترده عناصر داعش» انتخاب کرده و به گفته وزارت اطلاعات که مقر فرماندهی تروریست در بیرون از مرزها شناسایی و ۴۱ نفر در داخل بازداشت شده‌اند، اشاره کرده است. همچنین این روزنامه تصویر نخست خود را به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای عملیات تروریستی تهران اختصاص داده و تیتر «بدرقه شهدای ترور» را برای این عکس برگزیده است.

روزنامه «ایران» تیتر یک «بدرقه ملی شهدای ترور» را برگزیده و به پیام تسلیت مقام معظم رهبری اشاره کرده است. این روزنامه تصویر نخست خود را به حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهدا اختصاص داده است.

روزنامه «آفتاب یزد» تیتر یک «داستان زندگی این آدم‌ها» را برگزیده و گزارشی از جزئیات زندگی شهدای حادثه تروریستی روز چهارشنبه تهیه کرده است. همچنین این روزنامه تصویر نخست خود را به عکس‌هایی از شهدای تروریستی تهران اختصاص داده است.

روزنامه «فرهیختگان»‌ تیتر نخست «از آخر مجلس شهدا را چیدند» انتخاب کرده و به تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اشاره کرده است. این روزنامه تصویر نخست خود را به حضور گسترده مردم در این مراسم اختصاص داده است.

روزنامه «وقایع‌التفاقیه» تیتر یک «شهر در هوای دوست» را انتخاب کرده و تصویر نخست خود را به حضور مردم و مسؤولان در مراسم تشییع پیکر این شهدا اختصاص داده است.

روزنامه «بهار» تصویر نخست خود را به حضور مردم و مسؤولان کشور در مراسم تشییع پیکر شهدای تروریستی تهران اختصاص داده است و تیترش را از صحبت‌های حسن روحانی مبنی بر اینکه «اقدام تروریست‌ها انتقام از دموکراسی بود» انتخاب کرده است.

روزنامه «همشهری» تیتر یک «۱۷+۱۷۰۰۰» را برگزیده و به اضافه شدن تعداد شهدای حادثه تروریستی تهران به جمع شهدای حوادث تروریستی سه دهه گذشته اشاره کرده است. این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به حضور گسترده مردم در این مراسم اختصاص داده است.

روزنامه «مردم سالاری» هم تصویر نخست خود را به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اختصاص داده و تیتر «وداع حماسی با شهدای ترور» را برای این عکس برگزیده است. «حمایت روسیه و چین از عضویت ایران در SCO» تیتر یک این روزنامه برای روز شنبه است که گزارشی از آغاز به کار نشست همکاری شانگ‌های را ارائه می‌دهد.

روزنامه «کیهان» تیتر نخست «مردم در بیعت با شهدای رمضان آمریکا و آل سعود را تحقیر کردند» را برگزیده و عکس یک خود را هم به حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهدا اختصاص داده است.

روزنامه «ابتکار» تصویر نخست خود را به مراسم تشییع پیکر شهدای تهران و حضور گسترده مردم اختصاص داده و تیتر «جمعه غمگین» را برگزیده است.

روزنامه «جمهوری اسلامی» تیتر یک «تشییع باشکوه پیکرهای شهدای حملات تروریستی مجلس و حرم امام» را انتخاب کرده و تصویر نخست خود را به دو عکس از حضور مردم و مسؤولان حکومتی در مراسم تشییع روز گذشته اختصاص داده است.

روزنامه «جوان» تیتر یک «وداع قدرشناسانه با شهدای ترور» را انتخاب کرده و به برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای ترور اشاره کرده است. این روزنامه همچنین به اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره بازداشت شدن عناصر مرتبط با اقدام تروریستی تهران اشاره کرده است. تصویر نخست این روزنامه نیز به حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم تشییع و وداع با شهدای ترور اختصاص یافته است.

روزنامه «رسالت» تصویر نخست خود را به چهار عکس از مراسم تشییع روز گذشته اختصاص داده که در این چهار عکس حضور گسترده مردم، خانواده شهدا، مسؤولان حکومتی را نشان می‌دهد. این روزنامه در همین راستا مطلبی را با تیتر «تشییع باشکوه شهدای ترور» انتخاب کرده است.

روزنامه «اطلاعات» در تیتر یک خود به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرده که ایشان فرموده‌اند، «جنایات تروریست‌ها در عزم ملت خللی ایجاد نمی‌کند» و تصویر نخست خود را به حضور گسترده مردم برای بدرقه شهدای حادثه تروریستی اختصاص داده است.

روزنامه «جام‌جم» تصویر نخست خود را به چهار عکس از مراسم تشییع پیکر شهدا اختصاص داده که در این عکس‌ها حضور گسترده مردم و مسؤولان حکومتی به تصویر کشیده شده است. «جام‌جم» در همین راستا مطلبی را با تیتر «وداع باشکوه با شهدای ترور» را برگزیده است.

روزنامه «وطن امروز» تیتر یک «سپاس ملت» و روتیتر «مردم انقلابی با حضور گسترده در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی تهران قدرشناسی خود را از امنیت و امنیت‌سازان اعلام کردند» را برگزیده است. این روزنامه تصویر نخست خود را به نمایی از حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهدا اختصاص داده است.

روزنامه قانون تصویر نخست خود را به یکی از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع شهدای حادثه ترور تهران اختصاص داده که پلاکاردی با نوشته «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود» به دست گرفته است. این روزنامه در همین راستا تیتر «شهدای چهارشنبه تهران با شکوه فراوان تشییع شدند» را برگزیده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین