کد خبر: ۴۵۲۳۰
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۸۵ - ۱۴:۴۱
تذکر اعتراض آمیز نماینده زاهدان در صحن مجلس

حاضریم جهنمی باشیم و این طور شهید نشویم

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب،« حسینعلی شهریاری» نماینده زاهدان در تذکری آیین نامه ای تصریح کرد:« بیش از 30 روز است، که از حادثه شوم جاده زابل ـ زاهدان می گذرد اما متاسفانه هنوز مسئولین نتوانسته اند مجرمین را دستگیر کنند.» 

وی با بیان اینکه« حفظ حقوق ملت وظیفه نمایندگان است و حداقل حقوق تامین امنیت مالی و جانی مردم است»، گفت:« من به عنوان خدمتگزار مردم نتوانسته ام از حقوق ملت سیستان و بلوچستان دفاع کنم.» 

وی سپس خطاب به حداد عادل گفت:« شما هم به عنوان یک نماینده این سوگند را خورده اید.» شهریاری خاطر نشان کرد:« طبق اصل قانون اساسی رئیس جمهور سوگند یاد کرده است. از مرزهای سیاسی، اقتصادی و . . . کشور حراست کند اما روسای جمهور از ابتدا تاکنون نتوانستند به این اصل عمل کنند و از مرزها حراست کنند.» 

نماینده زاهدان با بیان اینکه « خانواده اسرا و گروگان ها به شدت نگران هستند»، گفت:« خانواده اسرا گفته اند به گوش شما و رئیس جمهور برسانم که آنها نمی خواهند جنازه بیاورند و بگویند شهید آورده ایم گفته اند ما ترجیح می دهیم جهنمی باشیم و این طور شهیدی را که با نامردی حمله کردند، نپذیریم.» 

نماینده زاهدان تصریح کرد:« متاسفانه مجلس با بودجه نیروی انتظامی برای حراست از مرزها موافقت نکرد که امیدواریم در متمم بودجه این موضوع تامین شود.»
حداد عادل رئیس مجلس هفتم در پاسخ به شهریاری گفت:« به دلیل همدردی با خانواده شهدا و کسانی که گرفتار هستند، گوش نکردیم ولی از نظر آیین نامه جا نداشت که این مطالب مطرح شود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین