کد خبر: ۴۵۲۳۰۸
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
سوءاستفاده از حملات داعش در تهران علیه دولت

خطرناکتر از تروريست‌ها/تخريب‌های زنجيره‌ای علیه روحانی!

سال‌ها به دليل اقدامات مناسب امنيتي كه در كشور صورت گرفته بود، بدخواهان ملت و نظام نتوانستند كوچك‌ترين تهديدي را متوجه مردم ايران كنند. تلاش‌هايي كه برگرفته از زحمات تمام نيروهاي امنيتي، نظامي و انتظامي در كشور است.
آفتاب‌‌نیوز :
اما تروريست‌ها و بدخواهاني كه همواره مي‌كوشند تا ايران را ناامن جلوه داده و به اهداف خود برسند، از پا ننشسته و بارها با طرح برنامه‌هاي مختلف، نقشه آشفته كردن جامعه ايراني را در دستور كار قرار داده‌اند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ نمونه مشخص و بارز اين فعاليت‌هاي افراطي و از پيش شكسته خورده را در هفته‌اي كه گذشت، همگان مشاهده كرديم. اتفاقي تلخ ولي آموزنده براي همه ملت ايران كه منجر به شهادت جمعي از هم‌ميهنان شد. اينكه هدف تروريست‌ها از اين‌گونه اقدامات چيست و چرا سعي مي‌كنند ايران را زير فشار بگذارند، نكته‌اي نيست كه در اين مجال نيازي به بررسي آن باشد ولي اتفاقي ددمنشانه‌اي در اين بازه رخ داده‌است كه اگر بيش از حمله تروريستي چهارشنبه سياه خطر و ضرر نداشته باشد، كمتر از آن هم نيست.

بالاتر از خطرتروريست

ماجرا از اين قرار است، برخي منفعلان عرصه رسانه وسياست كه با سرخوردگي‌هاي دوران زندگي در جدال هستند، با بيان اظهارات و انتشار مطالبي سعي كردند نيروهاي امنيتي را به دو دسته خوب و بد تقسيم كنند. اقدامي كه بيش از هر چيز مي‌تواند سبب دوقطبي امنيتي خطرناكي در ميان جامعه شود. اين جريان كه «مدعيان انقلابي‌گري» بهترين عنوان براي آن‌ها محسوب مي شود، از همان آغازِ پايان غائله بهارستان، سعي كردند وزارت‌اطلاعات و در صدر آن وزير را زير سوال ببرند. جرياني كه با نفوذ‌گسترده در فضاي مجازي تلاش مي‌كند تا فرمان افكار عمومي را در اختيار بگيرد ولي افزايش سواد رسانه اي ملت در اين بازه زماني، اجازه اين اقدامات شوم را به آن‌ها نمي‌دهد و دست اين جماعت را از پشت بسته‌است.

سم‌پاشي عليه ملت

اما همان‌گونه كه تروريست‌ها براي آشفته كردن كشور از پا نمي نشينند، اين تفكر خطرناك نيز براي از هم پاشيدن اذهان عمومي در حال مسموم كردن افكار ملت هستند. آن ها در كانال‌هاي تلگرامي خود وفضاي مجازي با زيرسوال بردن اقدامات سيدمحمود‌علوي، وزير اطلاعات او را به سخره گرفته و وي را ناكارآمد مي‌خوانند. اين جماعت با القاي اينكه محمود علوي فردي امنيتي نيست و توانايي اداره واجا(وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي) را ندارد، در تلاش هستند تا انتقام ايستادگي او در برابر بسياري از مشكلات را بگيرند و تسويه‌حساب‌هاي سياسي خود را با روحاني به رخ بكشند.

حمله به خودي

اما آيا اين روش در زماني كه سربازان گمنام امام زمان(عج) در سراسر ايران و حتي خارج از مرزها به دنبال پاكسازي و انتقام از تروريست‌ها هستند، كاري انقلابي و شرعي است؟ آيا اين روش برخلاف منافع ملي نيست؟ آيا نبايد دستگاه‌هاي مربوط با اين روش تخريب به سرعت برخورد كنند و نگذارند اين ويروس، افكار مردم را آلوده‌كند؟ اگر اين جماعت حس ناامني و ناكارآمدي نيروهاي امنيتي را به مردم تزريق كنند، چه بلايي به سر كشور مي‌آيد؟مگر حس امنيت از ارزش بالايي در ايران برخوردار نيست، چرابايد اين حس خوب را از بين ببرند؟بدون شك، تسويه‌حساب‌هاي شخصي و سياسي در اين برهه‌ جز اينكه كشور را با مشكلات فراواني روبه رو كند، هيچ فايده ديگري ندارد.

نوستالوژي دهه 70

اين تصميمات و فعاليت‌ها، ملت را به ياد اقداماتي مي‌اندازد كه در دهه هفتاد براي زير سوال بردن وزارت اطلاعات صورت گرفت. همان قتل‌ها و خرابكاري‌هايي كه براي شليك به قلب امنيتي ايران انجام مي‌شد. اين جريان با به رخ كشيدن فعاليت‌هاي دولت همسو با خود، مدعي شده‌اند كه وزارت اطلاعات دولت يازدهم و بخش ضدتروريستي آن به خوبي عمل نكرده است كه اگر روند مناسبي را در پيش مي‌گرفت، مانند زماني كه عبدالمالك ريگي را از آسمان به زمين آوردند، نمي‌گذاشتند اين اقدامات تروريستي صورت بگيرد! بي‌شك در همه ادوار، زحمات فراواني صورت گرفته‌است ولي در آن بازه نيز بارها اقدامات تروريستي، از ترور دانشمندان هسته‌اي و برخي فرماندهان نظامي گرفته تا بمب‌گذاري‌ در اماكن مختلف و حمله‌هاي تروريستي رخ داد.آيا در آن زمان نيز مخالفان دولت مستقر، فعاليت‌هاي تيم امنيتي را زير سوال بردند يا در كنار همه نيروها ايستادند تا عاملان اين جنايات دستگير شوند و به سزاي عمل خود برسند؟!

درخواست تفكر!

اي كاش عقلاي جريان‌هاي مختلف سياسي و قدرت‌طلبان، پياده‌نظام‌هاي خود را امربه معروف كنند و جلوي اين اقدامات آن‌ها را بگيرند و به گوش آن‌ها بخوانند و بگويند:« اين راهي كه مي‌روند به ناكجاآباد است».

وقت تسويه‌حساب با روحاني نيست

اين جريان بايد بداند كه اگر امنيت از بين برود، ديگر آن‌ها نيز برسركار نخواهند‌ماند كه بخواهند دولت را در دست بگيرند، پس بهتر است قدرت را از راه‌هاي پاكيزه‌تري تحويل بگيرند نه اين كه با آلوده ساختن فضاي كشور، تفكرهاي مردم را نسبت به آن‌هايي كه تمام سعي خود را به كار گرفته‌اند تا امنيت را برقرار كنند، خراب كنند.

منبع: روزنامه قانون
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
1
15
از بس اوضاع آشفته و بحرانها و تحریم ها برای دلواپسان آب و نون داشته که به هیچ قیمتی خواهان برقراری صلح و گفتگوی مسالمت آمیز نیستند . این افراد مسلما از داعش بدترند و ملت جواب آنها را خواهد داد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
10
افرین موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
15
5
با یک بررسی از تیترهای سایت آفتاب به سادگی می توان فهمید که این سایت از همه بیشتر به تفرقه و نفاق دامن می زند. خدا همه را به راه راست هدایت کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
افراطیون میخواهند مردم ناآگاه باشند تا هر دروغ و تهمتی را به خورد آنها بدهند و کاسبی شان تخته نشود و سایتهایی مثل آفتاب وظیفه دارند مردم را آگاه کنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
9
دلواپسان زنجیره ای یا زنجیری؟
وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
3
عجیب اینجا بود که این ترورهای وحشتناک عده ای در داخل کشور به اندازه داعش خوشحال کرد کینه و دشمنی کور تا به کجا این کشتی غرق شود همه با همیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
2
5
با داشتن صدا و سیمای خصوصی انحصار خبری از گروه تند رو و زیاده خواه که همه را کافر و خود را فقط مومن معرفی میکنند گرفته خواهد شد .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
3
اگر دنبال ایران یک پارچه هستیم باید همه ایرانی ها را،باهر قومیت ومذهب،نژاد،منطقه وجغرافیاوتفکرات وعقاید مختلف موافق ومخالف ،یکسان دید.وهمه ازداشته های ایران یکسان بهرمند شوند.چون کرامت راخدا به انسان بخشیده پس کرامت همه ایرانی ها دروحله اول حفظ شود .ودروحله دوم کزامت برای تمام انسانهای جهان بخواهیم.
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
5
راه راستی که بعضیا میگن همون راهیه که خودشون در اون قدم گزاشتن دروغ تهمت توهین هتاکی و...و خلاصه ترکستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
درست است تمام نهاده ها بیلان مالی به بازرسان رسمی نظام بدهند .

چون پیمان کاران کوچک و بزرگ ترور در منطقه مثل خدمات قاچاق با کیفیت های متفاوت غیر ردیابی دنبال مشتری نقدی ، در گوشی به صاحبان حقیقی و حقوقی نهاد ها و موسسه های حساب پس نده پیشنهاد می دهند . و الگوی انها روش های وهابی است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
2
2
دلواپسان افراطی با نفوذ در صدا وسیما کلیه جلسات وسخنرانی های ریاست جمهوری را سانسور می کنند
بهترین راه امنیت کشور متادل کردن صدا وسیما است
صدا وسیما در حد یک روزنامه محلی خود را تنزل داده است
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
خوشبختانه مردم آگاهند و هر که را صدا و سیمای میلی و گروههای اصول گرا میکوبند نزد مردم عزیزتر میشوند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین