کد خبر: ۴۵۲۳۸۳
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

نامجو مطلق: ایران قید بازی احساسی را امشب بزند

فصل قبل هم بختیار رحمانی به عنوان خرید بزرگ به استقلال آمد اما آن طور که باید درست از او در این تیم استفاده نشد.
آفتاب‌‌نیوز :
مجید نامجو مطلق در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی امشب ایران برابر ازبکستان گفت: بازی سختی خواهد بود.من فقط امیدوارم بچه ها تحت الشعاع صعود قرار نگرفته و دست به بازی احساسی نزنند. بلکه منطقی و با برنامه در این دیدار ظاهر شوند.البته کی روش مربی بزرگی است و قطعا طی این چند روز روی مسائل روحی_روانی تیم خوب کار کرده و تیم با برنامه ای را وارد زمین می کند.
 
به گزارش "ورزش سه"، وی در خصوص حریف ایران اظهار داشت، ازبکستان تیم قوی ای است.آن ها در خط هافبک و حمله خود قدرت قابل توجهی دارند و در بازی های خارج از خانه قوی نشان می دهند.به همین دلیل ما بازی آسانی برابر آن ها نداریم با این حال امیدوارم باز هم ایران بازی با برنامه و منطقی خود را در این دیدار هم به اجرا برساند تا به امید خدا به جام جهانی صعود کنیم.
 
پیشکسوت استقلال در ارتباط با عملکرد این تیم در نقل و انتقالات اعلام کرد: استقلال تا الان در نقل و انتقالات خوب عمل کرده و دو بازیکن خوب یعنی بیت سعید و قائدی که آینده خوبی را دارد جذب کرده است.البته من امیدوارم سرنوشت بیت سعید در استقلال مثل بختیار رحمانی نشده و درست از او در این تیم استفاده شود.
 
شماره 7 اسبق استقلال در خصوص احتمال این که بیت سعید شماره پیراهن او را بپوشد گفت: من به این مسائل چندان اعتقادی ندارم و به نظرم زیاد نباید به بحث شماره پیراهن پرداخت.این شماره بر تن روشن ،من ،مجیدی و چند بازیکن دیگر هم بوده است و امیدوارم هر کسی با پیراهن استقلال به میدان می رود بهترین بازی ها را برای این تیم انجام دهد.
 
نامجو مطلق در ارتباط با وضعیت خود اظهار داشت: از چند تیم برای مربیگری پیشنهاد دارم اما بنده اصولا در انتخاب تیم وسواس دارم و سخت هدایت تیمی را بر عهده می گیرم به همین دلیل الان هم عجله ای برای مربیگری ندارم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین