کد خبر: ۴۵۲۶۹
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۸۵ - ۱۲:۴۴

لطفا در مجلس سیگار نکشید

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، علی سرافراز در تذکر آیین نامه ای خود با انتقاد نسبت به عدم تشکیل هیأت های گزینش به رغم گذشت دو سال از عمر مجلس تصریح کرد:‌به رغم تذکرات متعدد متأسفانه هنوز هیچ اقدامی موثر در این رابطه نشده است و این در حقیقت بی توجهی به شأن مجلس است.
وی همچنین به ذکر مثال دیگری پرداخت که ضمن آن نمایندگان شأن مجلس و خود را رعایت نمی کنند و اظهار داشت:‌تا کنون بنده حدود 8 مرتبه به صورت کتبی نسبت به استعمال دخانیات در داخل مجلس تذکر داده ام ولی مشاهده می شود که در آبدارخانه، کوریدور، راهروهای کمیسیون ها و حتی داخل اتاقک های داخل صحن مجلس نمایندگان اقدام به استعمال دخانیات می کنند تا حدی که حتی در زیر تابلوی سیگار کشیدن ممنوع نیز نمایندگان سیگار می کشند. 

سرافراز افزود: وقتی ما به چنین موضوع های کوچک بی توجه هستیم چطور می توانیم به مسائل بهتر قانونی کشور توجه کنیم. وی اظهار داشت:‌ امید است که طی ماه های باقی مانده از عمر مجلس با رعایت شأن خود، جایگاه حقیقی مجلس را به دست آوریم. 

اما سیدمرتضی موسوی نماینده الیگودرز نیز با اعتراض به سخنان سرافراز گفت: بنده که ندیده ام که به میزان مورد تذکر آقای سرافراز در مجلس دخانیات استعمال شود لذا ایشان چنین موضوعی را به کل مجلس نسبت ندهد.
حداد نیز در پاسخ به موسوی گفت:‌انشاء الله آن برخی ها نیز دیگر سیگار نکشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین