کد خبر: ۴۵۲۷۳۷
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴

توضیح چمران درباره علت تاخیر ابلاغ افزایش نرخ کرایه‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در تشریح تاخیر ابلاغ افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل گفت: این مصوبه برای امضای نهایی به مجلس رفته بود اما با توجه به حمله‌های تروریستی داعش به مجلس اتاق مورد نظر پلمب شد و امضای مصوبه با تاخیر مواجه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، مهدی چمران در حاشیه سیصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: صورتجلسه افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی به امضای اکثر اعضا رسید و مقرر بود که توسط دبیرخانه به فرمانداری و شورای اسلامی شهر تهران ابلاغ شود.

وی در خصوص اجرایی نشدن این مصوبه به امضای نهایی مصوبه در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: این مصوبه برای امضای نهایی به مجلس رفته بود اما از آنجایی که مجلس مورد حمله تروریستی داعش قرار گرفت اتاق مورد نظر پلمب شد و امضای این مصوبه با تأخیر مواجه شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مشکلات محله هرندی اشاره کرد و افزود: پس از اقدامات شهرداری تهران در محله هرندی چهره پارک این محله تغییر کرده است و استخری که در پارک هرندی به محل خواب معتادین تبدیل شده بود جمع‌آوری شد. تعداد زیادی از معتادین در این محله جمع‌آوری و به مراکز درمانی و مراکز بهاران منتقل شدند.

وی تاکید کرد: با وجود همه این اقدامات باید به این نکته توجه داشت که شهرداری تهران به تنهایی نمی‌تواند همه کارها را انجام دهد و باید قوه قضاییه و بهزیستی نیز همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه 60 درصد این معتادین شهرستانی هستند و مشکل اصلی آنها پیدا کردن شغل است افزود: این افراد برای پیدا کردن شغل به تهران مهاجرت می‌کنند که پس از ورود به تهران وارد این پارک‌ها شده و متاسفانه با مواد مخدر آشنا می‌شوند که در پی آن معضلات بسیاری ایجاد می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین