کد خبر: ۴۵۲۸۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

توسعه بانکداری الکترونیکی، سرلوحه اقدامات بانک ملی

با گذشت یک سال و نیم از راه اندازی سامانه «بام» بانک ملی ایران، بیش از یک میلیون نفر به عضویت آن در آمده اند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، «بام» اکنون به یک سامانه پر مخاطب تبدیل شده و دلیل آن هم کاربردهای فراوانش است. کاربر «بام» تقریبا از حضور در شعبه برای انجام هر عملیات بانکی بی نیاز است.

 دریافت صورتحساب، انتقال وجه، شارژ خودکار سیم کارت، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبض، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ و پرداخت به خیریه ها تنها بخشی از خدمات سامانه «بام» است.

 کاربر «بام» در هر لحظه که به اینترنت دسترسی داشته باشد، می تواند از دو روش مراجعه به سایت و یا راه اندازی اپلیکیشن، از خدمات آن استفاده کند.

 پیش از این نیز البته بانک ملی ایران خدمات الکترونیکی متنوعی داشته، اما از آنجا که «بام» خدمات منحصر به فرد و جدیدی ارائه کرده، همه توجه ها بر روی آن است.

 کمپین تبلیغاتی بزرگ بانک ملی ایران نیز بر همین موضوع متمرکز شده است. این روزها در رسانه ها، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، نام «بام» مرتب شنیده و دیده می شود.

 مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به همین موضوع می گوید: بانک ملی ایران از دیرباز رویکرد «بانکداری دیجیتالی» داشته، اما در این زمینه تبلیغات چندانی نداشته است.

به گفته دکتر محمد رضا حسین زاده، سامانه بام دارای خدمات و قابلیت های منحصر به فردی برای مشتریان است.

 وی به ملاقات اخیرش با مدیران نظام بانکی اشاره و اظهار می کند: در آن جلسه بحث شد که اصولا چرا باید یک بانک، این قدر در حوزه فناوری های نوین و دیجیتال سرمایه گذاری کند، اما جالب این بود که مدیران بانک مرکزی اذعان کردند آینده از آن بانکداری الکترونیکی است و اقدام بانک ملی ایران را مورد تشویق قرار دادند.

 مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید می کند که این بانک در حوزه محصولات دیجیتال و الکترونیک، اقدامات تازه ای نیز در دستور کار دارد که به مرور زمان به مشتریان معرفی خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
rastin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
0
0
درود بفرمایید برای ویندوز فون هم همراه بانک بام طراحی بفرمایند این که چرا ما هرروز سرکاریم و امروز و فردا می کنند بارها تماس گرفته شده ولی گویا حق با مشتری نیست گناه نکرده ایم که مشتری بانک ملی هستیم و ویندوز فون داریم تا چند ماه آینده اگر طراحی نکنند به مسکن یا شهر کوچ خواهم نمود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین