کد خبر: ۴۵۲۸۸۴
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

انتقاد از تغییرات در سازمان سینمایی در روزنامه کیهان

آفتاب‌‌نیوز : روزنامه کیهان نوشت: مدیران و معاونان جدید رئیس ‌سازمان سینمایی درحالی منصوب شدند که پیش از این نیز در سمت‌های مدیریتی مختلف این سازمان بارها جابه‌جا شده بودند.
سازمان سینمایی همچنان محل رفت و آمد مدیران نیمکت‌نشین است که طی دو دهه گذشته به طور دوره‌ای جایگزین هم می‌شوند.

محمد‌مهدی حیدریان که خود یکی از این مدیران تکراری است که پس از 12 سال، دوباره ریاست سازمان سینمایی را بر عهده گرفته، طی احکامی، اشخاصی که قبلا هم در سازمان سینمایی مدیر بوده و برکنار شده بودند را در معاونت‌ها یا سمت‌های دیگر این سازمان روی کار آورد.

براساس احکام صادر شده «ابراهیم داروغه‌زاده» که قبلا در سمت‌هایی چون رئیس ‌موسسه رسانه‌های تصویری و معاونت فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی و ... حضور داشت به عنوان معاون ارزشیابی و نظارت منصوب شده است.

«محمود اربابی» نیز به عنوان «معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی» منصوب شده است. اربابی نیز قبلا مسئولیت‌هایی چون معاون نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی وزارت ارشاد داشته است.

همچنین رئیس ‌سازمان سینمایی در حکمی «رمضانعلی حیدری خلیلی» که پیش از این معاون فناوری و توسعه این سازمان بود را به عنوان «معاون توسعه مدیریت و منابع» منصوب کرد.

به این ترتیب، درهای سازمان سینمایی همچنان به روی مدیران جدید و جوان بسته است و پست‌های مدیریتی بین چند شخص محدود دست به دست می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین