کد خبر: ۴۵۳۵۷۶
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

اتهام سی.ان.ان علیه ترامپ

مدیر شبکه خبری سی.ان.ان اعلام کرد رئیس جمهوری آمریکا و سایر سیاستمداران فضایی را ایجاد کرده‌اند که در آن خبرنگاران بیشتر از سایر افراد در معرض تهدید هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس، جف زوکر، مدیر سی.ان.ان گفت: این رفتارها از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و سایر سیاستمداران "بسیار خطرناک و غیرقابل درک" است و آنها باید این را بهتر بدانند.

در جریان کمپین انتخاباتی آمریکا، مدیر شبکه خبری سی.ان.ان مکررا به خاطر دادن وقت‌های بیشتر به ترامپ مورد انتقاد قرار می‌گرفت. در این کمپین انتخاباتی ترامپ بیش از سایر رقبایش مورد پوشش خبری بود که این مساله خشم رقبا و حامیانش را برانگیخت.

اما این پوشش خبری باعث نشد که شبکه خبری سی.ان.ان همچون رسانه‌های دیگر مورد خشم ترامپ قرار بگیرد و رئیس جمهوری آمریکا آن را به تولید اخبار "نادرست و جعلی" متهم کرد و اصحاب رسانه‌ها را "افرادی وحشتناک و تفاله" خواند.

مدیر این شبکه خبری در یک نشست با خبرنگاران، ترامپ و سایر سیاستمداران را به کمک برای ایجاد جوی مسموم و خطرناک برای رسانه‌ها متهم کرد و ادامه داد: ما در ۱۸ ماه گذشته با این شرایط روبرو بوده‌ایم.  

وی ادامه داد: این برای دولت و سایر سیاستمداران بسیار "شرم‌آور" است که علیه چیزی که در قانون اساسی آمریکا ماهیتش تضمین شده، اقدام کنند. این یک بدبختی برای این کشور و موضعش در جهان است که علیه خبرنگاران و سازمان‌های رسانه ای دست به لفاظی می‌زنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین