کد خبر: ۴۵۳۷۸۱
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

علت جدایی بازیگر مشهور از همسر فوتبالیست اش

اشلی و شریل کول فوتبالیست و خواننده مشهور مدت اندکی پس از ازدواج به طور بحث برانگیزی از یکدیگر جدا شدند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اشلی کول فوتبال را از باشگاه آرسنال شروع کرده و در سال ۲۰۰۶ به چلسی پیوسته و در سال ۲۰۱۴ به عضویت باشگاه آ. اس. رم در آمد. وی ۱۰۷ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال انگلستان انجام داده است. 
 
 علت جدایی بازیگر مشهور از همسر فوتبالیست اش

شریل آن کول یک خواننده، شاعر، بازیگر و مدل است که شهرت بسیار زیادی در انگلستان دارد. شریل در سال ۲۰۰۴ با اشلی کول بازیکن مشهور آن زمان تیم فوتبال چلسی آشنا شد. این دو در سال ۲۰۰۶ ازدواج کردند.

این ازدواج از همان ابتدا با مشکلات زیادی روبرو شد، چرا که اشلی با زنان زیادی ارتباط داشت. ابتدا در سال ۲۰۰۶ یک مدل ادعا کرد که با اشلی مدتی ارتباط بوده است، بعد از آن یک آرایشگر نیز اعلام کرد در همان سال با اشلی ارتباط داشته است.
 
این شایعات تا جایی ادامه داشت که باعث شد شریل حلقه ازدواجش را برای مدتی کنار بگذارد و به فکر جدایی باشد. اما با صحبت‌های اشلی، او پشیمان شد و به زندگی خود بازگشت.

این پایان ماجرا نبود تا جایی که مدتی بعد از آن خبری انتشار یافت مبنی براینکه اشلی کول در جریان سفر به امریکا با یک خدمتکار رابطه داشته است. همین موضوع باعث شد که شریل تصمیم خود را بگیرد و از همسر هوسرانش جدا شود!سر انجام انها در سپتامبر از یکدیگر جدا شدند. در حالی که اشلی پس از ان دچار بحران های روحی شدیدی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین