آفتابنیوز : یکی از مخاطبان آفتابنیوز در مطلبی از عدم توجه و رسیدگی مناسب شركت گلديران و نمايندگي مجاز LG در ایران نسبت به خدمات پس از فروش محصولات این شرکت انتقاد کرده است.
به گزارش آفتابنیوز؛ در توضیحات ارسالی این مشتری برای آفتابنیوز آمده است: با توجه به تبليغات وسيع شركت گلديران بالاخص در سالهاي گذشته در خصوص كيفيت محصولات و گستردگي خدمات پس از فروش، اخيرا اقدام به خريد يكدستگاه ماشين لباسشويي ١٠.٥ كيلويي ١٠٠ درصد خشككن از نمايندگي مجاز LG بقيمت ٤٢٠٠٠٠٠ تومان نمودم كه متاسفانه طي استفاده پس از نصب متوجه نشتي آب از درب ماشين لباسشويي شدم كه بعد از تماس با مركز خدمات و گارانتي، در دو نوبت كارشناسان محترم مجموعه گلديران به منزل مراجعه نموده و ضمن اذعان به علت حادث بودن اين مشكل بصورت بالذات از كارخانه، طي تنظيم گزارش ماوقع، بدون حصول نتيجه لازمه و تعويض دستگاه، به همين ميزان گزارش نويسي بسنده نموده و هيچ اقدامي علي رغم عدم كيفيت محصول و عيب موجود در آن از ابتداي توليد، از سوي مجموعه گلديران صورت نپذيرفته است.
حال جاي سوال مهمي باقيست و آن اينكه مشتريان وفاداري چون من كه طي پانزده سال گذشته بجاي خريد لوازم خانگي بصورت قاچاق از مبادي ورودي اين قسم كالاها در اقصي نقاط مرزي كشور علي الخصوص با حجم وسيع تبليغات فریبنده به تقريبا نصف قيمت نمايندگيها، چرا اينك بايستي نتوانم براي اولينبار طي ساليان متمادي، از خدمات واقعي گارانتي كالاي خريداري شده از مجراي رسمي فروش و با احتساب كليه اضافه مبالغ پرداختي قانوني، استفاده نمايم. مگر نه اينكه اصل و بطن تبليغات درست در رعايت اصول بازرگاني و خدمات درست است!
لذا طي اين يادداشت بر خود لازم دانستم تا با انتشار اين متن در برخي از خبرگزاريهاي رسمي و سايتهاي خبري بيطرف و نشريات كثيرالانتشار، بر حسب وظيفه نسبت به انعكاس مراتب پيشامده براي حقير و جلوگيري از تكرار اين اتفاق تلخ براي ساير هموطنان عزيزم اقدام نمايم و اميدوار باشم تا با تحقق وعدههاي معنونه در تبليغات شركتهاي خدمات پس از فروش داخل كشور، فاصله زيادي در آيندهاي نزديك نداشته باشيم.
تکمیلی/این مشتری در تماس مجدد با «آفتابنیوز»، اعلام کرد "شركت مزبور طي انجام هماهنگي لازم، اقدام به تعويض دستگاه لباسشويي معيوب بنده نموده است."
حالا هم وطن گرامی شما قضاوت فرمایید
چرا تلویزیون با این قیمت وبا مارک معتبر در کمتر از هیجده ماه دچاز این مشکل با هزینه بالا شده است در حالیکه بنده قبلا با تلویزیون پاناسونیک و سامسونگ به قیمت پایین اصلا مشکل پیش نیامد
چرا نه نمایندگی و نه شرکت جواب روشن به ارباب ورجوع نمیدهند
لطفا منتظر راهنمایی شما هستم
خوش به سعادت این آقا که ماشین لباسشویی اش تعویض شد. من تیر ماه سال گذشته یه تلویزیون از نمایندگی ال جی تو جمهوری خریدم که کاش نمی خریدم. فروشنده گفت هیچ پولی موقع نصب ندین در حالی که نصاب برای افزایش مدت گارانتی پول بیشتری گرفت. این تلویزیون خود به خود خاموش می شد. چندین بار تماس گرفتیم برای درست کردنش. دفعه اول گفتند ترانسش رو باید عوض کنید. اینم یه هزینه دیگه. بدتر از همه اینکه سری های بعدی سفارش می کردن به شرکت زنگ نزنید و مستقیم به خودمون اطلاع بدین. و در برگه رسید مشتری هم می نوشتند دستگاه مشکلی نداره و از پدر من که به خاطر سن بالاش دقت نداره امضا می گرفتن. حالا هم جوابگو نیستند. آخرین بار که نوشتند تلویزیون ایرادی نداره 24 ساعت تلویزیون روشن نشد تا کارشناسشون اومد و پشت تلویزیون رو باز کرد.
برای من هم همبن اتفاق افتاده
دوستان گول تبلیغات کذب رو نخورید همش دورغ است و من راضی نیستم
تخصص پرسنلش تو تعمیر وادب و برخورد مدیرانش که افتضاح در افتضاحه به خودتون و اعصابتون و پولتون رحم کنید تو رو خدا
بنده هم مثل ساير دوستان از خدمات شركت گلديران شكايت دارم
حدود 7 ماه قبل يحچال بنده دچار يك ايراد در برد اصلي شد كه پساز چند بار مراجعه تكنسين هاييكه معلوم بودبا كمترين آموزش وارد اين كار شده اند بالاخره برد دستگاه بنده را براي تعمير ارسال كردن و در حالي كه ما بايد بدون يخچال در اين مدت زندگي ميكرديم نهايتا بعد از يك هفته برد تعمير و مجدد نصب شد و بگذريم كه براي يك قطعه كوچك كه بعدا طي پيگسري كه بنده انجام دادم حدود 20 هزار تومان بود شركت 700 هزار تومان از بنده دريافت كرد
حالا بعد از گذشت هفت ماه مجدد همان ايراد پيش آمده و دو هفته است كه اين بار برد دستگاه براي تعمير رفته است و سيستم پاسخگويي شركت هم هيچ پاسخي درقبال پيگيري بنده ندارد
سوال بنده از مسولان اينست كه آيا نبايد هيچ نظارتي بر عملكرد چنين شركتهايي داشته باشد