کد خبر: ۴۵۴۷۰۸
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
معاون عمرانی استانداری خوزستان:

وزش باد شدید ممکن است موجب قطعی برق در اهواز شود

معاون عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به وزش تندباد در اهواز از روز گذشته تاکنون گفت:‌ به دلیل فرسوده بودن شبکه‌‌های برق اهواز احتمال می‌رود که در صورت وزش باد شدید شاهد بروز مشکل در شبکه‌ها و قطعی برق در سطح شهر باشیم.
آفتاب‌‌نیوز : فرامند هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:‌ پدیده گرد و خاک و وزش تندباد جزو طبیعت جغرافیایی استان خوزستان شده است که با ایجاد امکانات و اتخاذ روش‌های گوناگون از جمله کاهش ساعت اداری، ایجاد تاسیسات مناسب در حوزه آب و فاضلاب و افزایش ظرفیت حجم آبرسانی به شهرها و روستا، تلاش می‌شود میزان مشکلات احتمالی هنگام وقوع این پدیده‌ها کاهش یابد.

وی با بیان این‌که برای پیشگیری از وقوع بحران و مشکل و قطعی برق نواقص موجود در شبکه‌های توزیع برق و فضای شهری رفع شود، افزود: هر چند در پی وزش باد شدید روز گذشته در اهواز مشکل و صدماتی ایجاد نشد ولی این امکان وجود دارد که وقوع باد شدید موجب قطع درختان و قطع شبکه‌های توزیع برق و قطعی برق در سطح شهر اهواز شود.

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: ‌در این زمینه شرکت برق منطقه‌ای در حال بازسازی شبکه‌های برق، کم کردن فاصله بین پایه‌ها و هرس کردن درختان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین