کد خبر: ۴۵۴۷۲۶
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵

بیانیه حزب اعتدال و توسعه به مناسبت روز قدس

حزب اعتدال و توسعه به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر و از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی این روز دعوت کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا ، متن این بیانیه به شرح ذیل است: روز قدس نماد همبستگی و اتحاد مسلمانان در جهان اسلام است. روز قدس مظهر مقاومت اسلامی است. روز قدس ، روز خروش مردم مسلمان جهان علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی فرا می رسد و پس از یک ماه روزه داری، عبادت و بندگی و استعانت از درگاه خداوند در پاسخ به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به حمایت از قدس شریف و نخستین قبله مسلمانان بر می خیزند.

بی شک امسال مردم مسلمان در حالی روز جهانی قدس را برگزار می‌کنند که یکی از توطئه های شوم استکبار و صهیونیست با استفاده از افرادی ناگاه و متحجر که دست پرورده صهیونیسم هستند تلاش به تهدید آرامش بشریت رانموده اند و همه کشورها را در معرض عملیات تروریستی قرار داده اند.

حزب اعتدال و توسعه همگام با همه مسلمانان جهان و ملت شریف ایران اسلامی به حمایت از آزادی فلسطین و قدس شریف برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت می نماید و هرگونه مذاکره و سازش بدون در نظر گرفتن حقوق حقه ملت فلسطین را خیانت به آرمان ملت مسلمان و مقاوم فلسطین دانسته و از همه آزادی خواهان جهان دعوت می‌کند تا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس جنایات استکبار جهانی، تروریسم فاشیست و رژیم اشغالگر قدس را محکوم کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین