کد خبر: ۴۵۴۷۳۵
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲

واکنش رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل به حمله موشکی علیه داعش

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حمله موشکی ایران به مواضع داعش در سوریه حامل این پیام برای جهان است که این کشور آمادگی استفاده از موشک‌های بالستیکش را دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
گادی آیزنکوت رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سخنرانی اش در کنفرانس سالانه هرتزیلیا تلاش کرد تا از اهمیت استفاده ایران از موشک های بالستیک در سوریه بکاهد و دقت این موشک ها را زیر سوال ببرد.

وی مدعی شد که تنها یک دو یا دو تا از این شش موشک شلیک شده به هدف مورد نظر اصابت کرده است و با این حال اذعان کرد که این موشک‌هی حامل پیام آمادگی ایران برای استفاده از موشک‌های بالستیکش برای جهان است.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی که به نظر می آید از عملیات موفقیت آمیز روز یکشنبه ایران به خشم آمده است ، در ادامه مدعی شد که دستاورد عملیاتی این حمله کمتر از آن چیزی است که در رسانه‌ها گزارش شده بود.

این در حالی است که روزنامه اورشلیم پست در گزارشی نوشت که حمله موشکی ایران اگرچه مواضع داعش را هدف قرار داده حامل پیامی برای عربستان و اسرائیل نیز هست.

به گزارش ایسنا به نوشته روزنامه تایمزآواسرائیل، مالکوم هوئنلین معاون دبیر کنفرانس روسای سازمان‌های یهودی – آمریکایی گفت: این حمله این پیام را می‌رساند که ایران می‌تواند پایگاه های آمریکا در منطقه را هدف قرار دهد و به کشورهای عربی نیز فهماند که می‌تواند حملاتی این چنینی را انجام دهد. این حمله برای سعودی ها و آمریکایی ها و شاید برای اسرائیل حامل این پیام است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین