کد خبر: ۴۵۵۳۵۹
تعداد نظرات: ۴۸ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
در حاشیه فحاشی افراطیون علیه رئیس‌جمهور در پايتخت ام‌القرای جهان اسلام

تندروهای خودسرها علیه جمهور/ از حمله به روحانی در فرودگاه تا فحاشی در روز قدس/دستور كار، ترور شخصيتی!

نمونه اين نوع تخريب‌ها را در سال‌هاي گذشته نيز شاهد بوديم. همان روزهايي كه به روحاني در فرودگاه حمله كردند يا زماني كه مطهري را مورد حمله قرار دادند، اگر به خوبي با آنان برخورد مي شد اتفاقات روز قدس تكرار نمي‌شد. اگر آن روزگاري كه در مراسم سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، رييس‌مجلس را با سنگ و مهر پذيرايي كردند، عمال اين سياه‌بازي به مردم معرفي مي‌شدند، امروز كسي جرات نمي‌كرد در خيابان، مقامات نظام را به سخره گرفته و به سمت آن‌ها هجوم بياورد.
آفتاب‌‌نیوز :
روزقدس، روز وحدت جهاني عليه صهيونيسم به حساب مي‌آيد. روزي كه همه به خيابان‌ها مي‌آيند و در مقابل خودبرتربيني عده‌اي اندك كه در تندروهای خودسرها علیه جمهور/ از حمله به روحانی در فرودگاه تا فحاشی در روز قدسسراسردنيا نفوذ كرده‌اند، اعلام انزجار مي‌كنند. اين جريان جغرافياي خاصي ندارد و مانند داعش در تفكر بسياري افراد رخنه كرده‌است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ اما اين روز در تهران، پايتخت ام‌القراي جهان اسلام به گونه‌اي ديگر رقم خورد و برخي جريان‌هاي دردسرساز، طرح شادسازي صهيونيست‌ها و به حاشيه بردن اين مانور ضد اسراييلي را در دستور كار خود قرار دادند و دربرابر مسئولان شعارهاي بي‌محتوا سردادند.

فحاشي و اتهام به رييس‌جمهور

ماجرا از اين قرار است كه طبق روال گذشته، شخصيت‌هاي سياسي ايران اسلامي پابه‌پاي ملت به خيابان‌ها آمدند تا نابودي خودخواهي و خودبرتربيني را كه در صهيونيسم تجلي يافته‌است، خواستار شوند اما برخي به سمت آن‌ها هجوم برده و با نعره‌هاي جهت‌دار، شروع به توهين و اتهام پراكني كردند. عده‌اي دنبال روحاني راه‌افتاده بودند و از روي بي‌بصيرتي! به‌جاي آنكه دشمن را مورد هدف قرار دهند مانند بسياري از اقدامات ديگر، در زمين آن‌ها بازي كردند. آن‌ها باشعارهايي نظير:«مرگ برآخوند آمريكايي»،«مرگ برمنافق»،«مرگ بر دروغگو» و از همه قابل‌تامل‌تر«روحاني-بني‌صدر پيوندتان مبارك» روحاني را همراهي كردند تا وي نيز با پشتيباني محافظانش از صحنه خارج شود.نكته جالب اين ماجرا تلاش فراوان خبرنگار صداوسيما براي گفت‌وگو با روحاني در زماني بود كه صداي شعارها عليه او به گوش مي‌رسيد. اقداماتي كه بيش از هر موضوع ديگري آدمي را به ياد دوران حيات هاشمي‌رفسنجاني مي‌انداخت. زماني كه اين جريان، او را سيبل عقده‌گشايي‌هاي خود مي‌كردند و سعي در تخريب آيت‌ا... داشتند اما تاريخ مشاهده كرد كه مردم چگونه جواب اين بي‌مهري‌ها را دادند و با حضور ميليوني، سحرتلاش‌هاي ساليان دراز منافقين براي تخريب شخصيت‌هاي نظام را باطل كردند.

ردپاي دوستداران احمدي‌نژاد

البته اين هجمه در روزي كه به روز اتحاد معروف است، منحصر به روحاني نبود و شخصيت‌هاي ديگر نظام نيز كه برخلاف تفكر عده‌اي متحجر و افراطي حركت مي‌كنند ، مورد هجوم قرارگرفتند. براي مثال علي مطهري، نماينده‌اي كه همگان وي را فردي آزاده مي‌دانند نيز ، مورد نظر اين جماعت بود. پيشروهاي اين حركت از دوستداران احمدي‌نژاد بودند و در محافل مختلف آن‌ها را به خوبي‌مي‌شناسند و براي اقداماتي كه احتمال دارد عليه ما نيز در دستور كار قرار دهند از بيان نام آن‌ها معذوريم. اين جماعت با شعارهاي «مرگ برفتنه‌گر» و «مرگ‌برمنافق» عليه فردي كه خود، فرزند شهيد نفاق و مخالف برخي اقدامات است، موضع گرفتند. وجه مشترك تخريب مطهري و روحاني زماني مشاهده شد كه خبرنگاران از اين نماينده مجلس نيز مانند رييس‌جمهور در حال تهيه گزارش بودند و بلافاصله صداي توهين‌هاي اين جماعت بلند شد.

دستور كار، ترور شخصيتي!

اسحاق‌جهانگيري نيز يكي ديگر از گزينه‌هاي خودبرتربينان داخلي براي تخريب بود. اين جريان كه ترور شخصيتي را در دستور كار خود دارند، معاون اول روحاني را نيز مورد هجوم قرار دادند و با شعار« مرگ بر سازشگر» از او پذيرايي كردند! اقدامي كه تنها با لبخندهاي معنادار اسحاق‌جهانگيري روبه رو شد.

تخريب‌هاي سازماني

گذشته از اين دسته كه معروف به دوست نادان هستند، بنابه اخبار رسيده از خبرگزاري‌ها، برخي تريبون‌هاي راهپيمايي نيز به صورت سيستماتيك و با برنامه دست به تخريب رييس‌جمهور زده بودند. براي مثال فردی که بلندگو به دست داشت مي‌گفت: «روحانی می‌گوید!» و مردم در قبال اظهارات او پاسخ می‌دادند: «مرگ بر آمریکا». مجری سپس گفت:« آن روحانی را نگفتم! روحانیت را گفتم، کسانی که می‌گویند شعار مرگ و این اظهارات باید جمع شود لباس زنانه بپوشند از مملکت بروند».

تاوان بي تفاوتي

نمونه اين نوع تخريب‌ها را در سال‌هاي گذشته نيز شاهد بوديم. همان روزهايي كه به روحاني در فرودگاه حمله كردند يا زماني كه مطهري را مورد حمله قرار دادند، اگر به خوبي با آنان برخورد مي شد اتفاقات روز قدس تكرار نمي‌شد. اگر آن روزگاري كه در مراسم سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، رييس‌مجلس را با سنگ و مهر پذيرايي كردند، عمال اين سياه‌بازي به مردم معرفي مي‌شدند، امروز كسي جرات نمي‌كرد در خيابان، مقامات نظام را به سخره گرفته و به سمت آن‌ها هجوم بياورد.

حركت برخلاف منويات رهبري

مشخص نيست اين جماعت از چه طايفه‌اي هستند كه امنيت ملي، آرامش جامعه و از همه مهم‌تر، بيانات رهبرمعظم‌انقلاب براي آن‌ها جايگاهي ندارد. اگر از قشر دلسوزان نظام و انقلاب هستند، مگر صدر اين نظام كه آيت‌ا...‌خامنه‌اي هستند بارها با اين‌گونه اقدامات بي‌فايده و شنيع مخالفت نكردند؟ مگر ايشان در سال91 و بعد از حمله به علي‌لاريجاني، در سخنراني خود خطاب به اين عمال نفرمودند كه:« اینکه من از بعضى مسئولان و سران کشور گله‌گزارى کردم، موجب نشود که یک عده‌اى راه بیفتند، بنا کنند علیه این و آن شعار دادن؛ نه، بنده با این کار مخالفم. اینکه شما یک نفر را به عنوان ضد ولایت، ضد بصیرت، ضد چه، مشخص کنید، بعد یک عده‌اى راه بیفتند علیه او شعار بدهند، بنده با این کارها مخالفم؛ این را من صریح بگویم. بارها به کسانى که می‌توانند جلوى این چیزها را بگیرند، تذکر داده‌ام. آن کسانى که این کارها را می‌کنند، اگر حزب‌اللهي و مومنند، خب نکنند. مى‌بینید که تشخیص ما این است که این کارها به ضرر کشور است. با احساسات‌شان راه بیفتند اینجا، آنجا، علیه این شعار بدهند، علیه آن شعار بدهند»پس چرا دوباره با كليدواژه‌هاي بيانات ايشان به صورتي پيش مي‌روند كه به ضرر منافع كشور باشد؟! اين جريان، التزام عملي به مقام معظم رهبري ندارند كه هيچ، عليه امنيت ملي اقدام كرده و دشمنان نظام را نيز دل شاد مي‌كنند و به نوعي اقدام آن‌ها همكاري با دشمنان است.

هشدار! ويروس خودسري سرايت مي‌كند

دولت هر ايرادي كه دارد، نبايد آن را به پاي شخص حسن روحاني نوشت و بي شك او مظلوم‌ترين رييس‌جمهور اين سال‌هاي كشور است.اينكه مسئولان اطراف وي توانايي دفاع موثر از او را ندارند يك فاجعه است و از سويي ديگر، اينكه با معارضان وي برخورد نمي شود نيز بحراني است كه در آينده‌ مي‌تواند دامن همه را بگيرد. بي شك اگر در روزي كه با مهندس بازرگان در مجلس‌ آن‌گونه برخورد شد، همه عليه آن خودسري‌ها و تخريب‌ها مي‌ايستادند، امروز كشور به اين مسير نمي‌رفت. نشستن، نگاه‌كردن و بي‌تفاوت بودن نسبت به رويدادهاي مختلف جامعه بي شك تاوان دارد و اگر با اين كارشكني‌ها برخورد جدي نشود بايد منتظر عواقبي جبران‌ناپذير بود، زير اين جماعت كه براي قانون كشور ارزش قايل نيستند، بي شك همه موئلفه‌هاي ديگر را نيز زير پا گذاشته و تخريب مي‌كنند.

منبع: قانون
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
63
32
شما سال 88 در اين مانور ضد اسراييلي به قول خودتان، چه شعارهايي داديد؟؟؟؟
مي‌گن دروغگوها كم حافظه هستند.......
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
خیلی پسندیده است تا یکی از لیدر های این حملات را به صدا و سیما دعوت کنند تا در یک برنامه زنده از محصول کار خود و عقیده شان صحبت کنند انگاه است که مشخص میشود با چه گروهی مواجه هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
اگه شما جای ما بودین همه رو به ضرب و شتم مهمون میکردین ولی ما صبوریم و فهمیده. میفهمی...
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
لیدر اتش به اختیار برای همین حقوق می گیرد
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
26
52
توهین به سران نظام جرم است . چرا رسیدگی نمی کنند.؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
1
6
بی اختیار شعار میدادن?
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
3
17
لطفا به شعور مردم اهانت نکنید. کدام خودسر؟ بچه ها هم می دانند اینها به کجا وصلند!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
22
50
مواظب باشید. شعبان بی مخ زمان دارد تکرار میگردد
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
22
42
همه چیز را که این جماعت اندک مصادره کرده اند
farhad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
22
46
وقتی ادم با این صحنه ها روبرو میشه یاد شعبان بی مخ ها دوباره زنده میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
24
43
اراذل و اوباش ... نیروهای خودسر ... چرا از این الفاظ استفاده می شود؟ این ها نیروهای خودسر نیستند اینها همان هایی هستند که فریاد دولت در سایه دولت در سایه سر میدهند همان هایی هستند طومار بر علیه حقوق نیمی از جامعه امضا می کنند
آن هایی هستند که رای ملت برایشان هیچ است
الان هم که به اسم آتش به اختیار... ریخته اند در خیابان ...
می خواهند هرج و مرجی را که در دولت دوم اصلاحات در جامعه ایجاد کردند تکرار کنند تا مردم از رای دادن دلسرد شوند و اول مجلس و بعد کرسی ریاست جمهوری را در سال 1400 بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
بسیار خردمندانه و خوب این حرکات را روشن کردید سپاس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
21
42
کیهان و علم الهدا= سکوت مطلق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
21
36
رئیس جمهور محترم و منتخب آقای دکتر روحانی، یقین بدانید هر قدر بزرگ تر و ارزشمندتر باشید (به واسطه صفات ممتازی که خداوند متعال به شما عطا فرموده)،‌ بنابراین مخالفانتان هم به همان میزان زبون تر و بیمقدارتر هستند (در عین حال چون طبل توخالی صدایشان بلندتر).
.......... این نیست که اگر زمانی ناکثان، خوبی و شرافت کسی را فهمیدند پس حتماً دست از مخالفت و کینه ورزی برمیدارند!!!!!!!!!! خیر (تاریخ اسلام این هشیاری و بیداری را به همه مومنان حقیقی داده است).
اما آنکس که برای رضای خداوند یگانه و حفظ و صیانت از دین و ایمان سعی و تلاش و کوشش می نماید علاوه بر اینکه از سختی های راه (وجود مارقین و ناکثین و ...) خبر دارد،‌ اما یقیناً ایمان دارد که همیشه و همواره حق بر باطل پیروز است و در عین حال در هر دو دنیا سربلند و سرافراز در پیشگاه خداوند قادر متعال است. و این است دعای اکثریت ملت شریف و مومن ایران اسلامی:
ان شاءالله که همیشه و همواره دست حق به همراهتان و چتر حمایت الله بالای سرتان گسترده باشد. الهی آمین
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
19
41
گردانندگان این جریانها کاملا شناخته شده اند حتی شناخته شده تر ازعواملشان که عکسها وویدیوهای فراوانی ازآنها موجود است.اراده مقابله با اراذل وجود ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
شمشیر ها را از رو بسته اند ولی فراموش کرده اند در دراز مدت خون برشمشیر پیروز است اینقدر به قدرت چماق متکی نباشید.
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
انیها همان اتش به اختیار هستند برای همین حقوق می گیرن
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
44
29
واقعا شرم آوره
یه نگاه به سایتتون بکنید
یعنی همه مشکلات کشور نفهمی سه چهار تا آدم بی عقله
بسه سیاسی بازی
پس کی میخواید به مشکلات مردم برسید
چرا به گزارش از وضعیت بانک ها نیست
چرا یه گزارش از شکوه عظمت روز قدس نیست
چرا یه گزارش علیه رژیم اشغالگر نیست
حیا کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
زنده باد گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
خاموش باش ...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
17
39
چگونه میتواند مشخص نباشد که این افراد به کجا یا چه کسانی وابسته اند؟ نهادهای مختلف اطلاعاتی که آن گونه که ادعا میشود قادرند حتا در خارج از کشور مخالفان و معاندان و تروریست ها را شناسایی و بعضاً در هوا و هواپیما دستگیر کنند، اگر در داخل کشور نتوانند وابستگی چند نفر مثلاً خود سر را شناسایی کنند، باید به توانمندی آنان تردید داشت و نگران بود!
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
اخه خود همانها مجری این برنامه ها هستند چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
اینها اتش به اختیار ها هستند و برای همین کار ها حقوق می گیرن و پشتشان هم گرم است برای همین کسی نمی تواند انها را بگیرد
رسول مشهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
18
30
دوستان عزيز بهتر اين است رييس جمهور و حاميان ايشان وارد بازي اين جماعت نشوند.حيات ايشان به بحران و آشوب گره خورده و فضاي آرام و سالم باعث نابودي آنها خواهد شد.
خوش نیت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
17
36
ارازل و اوباشی که برای چنین روزهایی تربیت شده اند وبعد از اینکه کاملا مورد سوء استفاده عمال خود قرار گرفتند مثل پارچه حرامی محو می شوند. اینها قطعا عامل شیطان و دشمنان ایرانند.
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
16
37
مه فشاند نور و سگ عو عو کند
هرکسی بر فطرت خود میتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
8
به بهانه رسميت پيدا كردن اتش به اختيار.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
16
22
این حرکات ناشی از بغض قدرتی هست که نتونسته مشروعیتش رو از مردم بگیره
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
%98 تکرار می کنم 98% تکرار کن 98%
مردی ثبت کن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
14
استفاده ابزاری از آتش به اختیار کسانیکه از هر سخنی سو استفاده میکنند چقدر وقا حت و بیشرمی می خواهد مردم باید به هر شکل ممکن از رای خود دفاع کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
11
9
مشخص اینها کین همه از.....ولی رییس جمهور باید سعه صدر داشته باشه جواب ابلهان خاموشی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
14
29
حرمت شكني سال 88 هيچ گاه فراموش نمي شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
18
29
زور زدند آقای روحانی رد صلاحیت شود ولی نشد، زور زدند در انتخابات یک جوری شکستش دهند ولی نشد، حالا می خواهند او را شبیه بنی صدر کنند تا کنارش بزنند. راستی چرا؟ چرا رئیس جمهوری را که کارنامه اش عالی است و ملت دوستش دارند و رای داده اند را می خواهند کنار بزنند؟ کمی فکر کنیم حتما علت مهمی در کار است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
1
2
می دانم کامنت هایی در این قسمت ثبت می شود که... قابل نمایش نیست. و درستش هم همین است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
4
7
بالاخره یک عده رو شارژ کردید تا حرکت غیر معمولی انجام بدهند ،حالا برای شما زنجیره ای ها خوراک تهیه شد تا !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
1
10
گر به خوبي با آنان برخورد مي شد اتفاقات روز قدس تكرار نمي‌شد.
ضرر را از هرجا بگیرند منفعت است
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
2
10
دولت روحانی تفکر آرمانگرای وپوپولیستی وریا کاری را کنار زد روحانی فردی نیست که هر جا برود لباس کارگر وفقیر را بپوشد با آنها عکس بگیرد پز بدهد که ( ای مردم من هم مثل شمایم) چه بد انسانهای هستن دوره قبل به روحانی رای ندادم ولی اینبار فهمیدم به فکر پیشرفت کشور هست پیشرفت حق ماست در کلام وعملش دیدم در مناظرها دیدم که مرد صبوری هست بهش رای دادم هیچ وقت روحانی را با افراد دیگر قیاس نکنید هر کس نظر خود را دارد برای مردم دسته بندی وگروه ودرصدی نکنید مردم میپرسند قیاس شما چیست قیاس فکر واندییشه شما که توهین به روحانی کردین باشد که جای تاسف دارد این قیاس خدشه دارد والسلام
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
2
11
من در انتخابات به سید ابراهیم رای دادم.دوقطبی کردن جامعه ای پیامدهارم داره.
ولی از توهین به رییس جمهور با زبان روزه بیزارم.امروز روحانی رییس جمهور همه ایران هستش نه رییس جمهور قبیله ای.توهین بهش توهین به مردمه.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
3
14
جوابش معلومه بنده خدای که فحاشی میکنه از آن روزیش را ارتزاق میکند وقتی دیانت از سیاست رخت بربندد تقوی از بین میرود
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
5
15
اینها همان لباس شخصی ها هستند که حقوق ماهانه میگرنند برای چنین روزهای تربیت وسازمان دهی شده اند از بیت المال برای توهین منتخب ملت ارتزاق می شوند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
بله اینها همان اتش به اختیارها هستند
مجید
|
Pakistan
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
1
3
علتش چیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
3
12
جناب حجةالاسلام دکتر روحانی طبق قانون دومین شخص کشور هستند وشایستهء احترام ولی این تعبیر آخوند آمریکائی به نظر من بسیار زشت تر است ! وخود جرمی سنگینتر که اصل روحانیت را مورد اهانت قرار میدهد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
4
18
اینها تشنه قدرتند و عصبانیند از اینکه مردم آنها را شناخته و کنار زده مردم باید به هوش باشند
و در صحنه اینها مملکت را 400 صد سال عقب اتداختند با این کارهای بی منطقشان
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
10
4
این حادثه سناریوی خود فتنه گران انگلیسی است
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
3
10
در راهپیمایی ها طرفداران روحانی کجان تا دور روحانی حلقه بزنند ؟
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
3
14
دار و دسته شعبان بی مخ یادتونه با مصدق چه کردند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
0
0
کیهان میگه صدای مابوده اون مداحه و توییت کرده تنها نیست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین