کد خبر: ۴۵۵۵۲۱
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵

وراتی سکوت خود را شکست

ستاره پاری سن ژرمن سکوت خود را شکست و به شایعه جدایی اش از این تیم فرانسوی واکنش نشان داد. او تاکید کرد که در یک حالت این تیم را ترک خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
مارکو وراتی با وجود آنکه با پاری سن ژرمن قرارداد دارد اما خبرهای زیادی درباره جدایی او به گوش می رسد.

از بارسلونا به عنوان مقصد بعدی این بازیکن ایتالیایی سخن به میان می آید این درحالی است که باشگاه پاری سن ژرمن به صراحت تاکید کرده که مخالف جدایی این ستاره است.

وراتی بعد از مدتها سکوت خود را شکست و به شایعه جدایی خود از پاری سن ژرمن واکنش نشان داد. او تاکید کرد که تنها در یک حالت از PSG جدا می شود:" بدون دلیل به دنبال جدایی از پاری سن ژرمن نیستم. منتظر می‌مانم تا ببینم که آیا بازیکنان بزرگی راهی تیم می شوند و برای فصل بعدی مدعی قهرمانی در همه جام ها هستیم یا نه. همواره به ما قول می دهند که تیم مدعی می شود اما در نهایت اینگونه نمی شود."

او ادامه داد: وعده دادن به تنهایی کافی نیست. اگر مدیر ورزشی جدید پاری سن ژرمن قول دهد که بازیکنان طراز اولی را جذب کند من هم می مانم و دلیلی برای جدایی ندارم اما اگر اینگونه نشود طبیعی است که من هم به دنبال آینده خود باشم.

پاری سن ژرمن فصل ناامید کننده ای را پشت سر گذاشت و نتوانست قهرمانی در رقابت های لیگ فرانسه را به دست آورد همچنانکه در لیگ قهرمانان اروپا هم برابر بارسلونا سنگین ترین شکست تاریخ خود را متحمل شد و از دور رقابت ها حذف شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتادلو اسپورت، این باشگاه پاریسی 220 میلیون یورو را صرف جذب بازیکنان جدید در تابستان کرده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین