کد خبر: ۴۵۶۱۲۹
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

سردار زارعی: حمله داعش به تهران تقدیر الهی بود

معاون نیروی انسانی ناجا گفت: حادثه تروریستی ۱۷ خرداد تهران، تقدیر الهی بود تا از این طریق، اقتدار کشور به نمایش گذاشته شود.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمد زارعی معاون نیروی انسانی ناجا در مراسم تجلیل از فعالان مقابله با گروهک‌های تروریستی حادثه ۱۷ خرداد در جمع کارکنان یگان‌های ویژه ناجا اظهار داشت: اگر چه حادثه تروریستی اخیر تهران برای کشور نامبارک بود اما در حقیقت تقدیر الهی بود تا از این طریق، اقتدار کشور در مقابل دشمنان نظام و انقلاب به نمایش گذاشته شود.

وی خاطرنشان کرد: برابر برنامه ریزی‌های انجام شده از طرف دشمنان، مقرر بود این حادثه تلخ در چندین نقطه از کشور و طی مراحل مختلف انجام گیرد، اما با هوشیاری سربازان بیدار نظام، تمامی آن‌ها خنثی شدند که قابل تحسین است.

معاون نیروی انسانی ناجا عنوان کرد: تکرار دوباره این حرکات حماقت محض است اما اگر دشمنان نظام و انقلاب بخواهند باردیگر به اعمال خود ادامه بدهند، بی شک با برخورد قاطعانه تری از سوی کشور و جوانان این مرز و بوم روبرو خواهند شد.

وی در ادامه بیان کرد: مجموعه یگان‌های ویژه ناجا در این مأموریت خوش درخشید و نشان داد که چشم و چراغ و در واقع ویترین ناجا و جلوه اقتدار ذوالفقار امیرالمؤمنین (ع) هستند.

زارعی همچنین عملکرد نیرو‌های کلانتری مستقر در مرقد حضرت امام (ره) را مثبت ارزیابی کرد و افزود: نیرو‌های کلانتری علی‌رغم اینکه نسبت به واحد‌های ویژه از تجهیزات و امکانات کمتری برخوردار بودند، اما با اقتدار مقابل عوامل نفوذی به مرقد مطهر حضرت امام (ره) ایستادند و برخورد جدی با آن‌ها کردند.

معاون نیروی انسانی ناجا در خاتمه سلام و تقدیر مقام معظم رهبری، که در راستای عملکرد خوب نیرو‌های یگان ویژه صادر شده بود را ابلاغ و از نیرو‌هایی که در این مأموریت، افتخار آفریدند، با اهدای لوح و ارشدیت تجلیل کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین