کد خبر: ۴۵۶۶۹۴
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵

آخرین نقل‌وانتقالات باشگاه‌های فوتبال اروپا

بعد از پایان یافتن لیگ های فوتبال در سراسر اروپا بازار نقل و انتقالات بازیکنان و سرمربیان بین باشگاه های اروپایی به ویژه لالیگا، لیگ برتر جزیره و بوندس لیگا بالا گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه دیلی میرور انگلیسی در گزارشی نوشت که منچسترسیتی تبدیل به اولین باشگاهی شده که به سختی به دنبال جذب الکسیس سانچز مهاجم 28 ساله آرسنال است و این در حالیست که باشگاه بایرن مونیخ نیز برای به خدمت گرفتن این بازیکن رقم دستمزد پیشنهادی اش را بالا برده است.

با این حال منچسترسیتی بسیار امیدوار است تا سانچز را با قراردادی 50 میلیون پوندی جذب کند زیرا این بازیکن بسیار علاقه‌مند به همکاری با پپ گواردیولاست.

روزنامه دیلی میل نیز در گزارشی نوشت باشگاه های چلسی و پاری سن ژرمن نیز در رقابتی سخت با یکدیگر برای جذب الکس ساندرو بازیکن 26 ساله برزیلی یوونتوس هستند، باشگاه شهر تورین با این حال برای فروش این بازیکن 61 میلیون پوند پیشنهاد داده که رقمی بالا محسوب می شود.

از سوی دیگر شیاطین سرخ در رقابت با پاری سن ژرمن در جذب فابینهو مدافع 23 ساله موناکو شکست خورده اند زیرا پاری سن ژرمن موفق شده تا مذاکرات خود را با تیم موناکو برای جذب این بازیکن برزیلی نهایی کند.

روزنامه دیلی استار انگلیس نیز در گزارشی از نهایی شدن انتقال گرت بیل مهاجم 27 ساله رئال مادرید به اولدترافورد نوشته است. 

دیلی اکسپرس نیز اعلام کرده است که وست برموویچ در حال نهایی کردن انتقال جی رودریگز مهاجم جوان سوتهمپتون به این تیم است.

به گزارش ایرنا، این روزنامه در مطلب دیگری نوشته است در صورتی که جان تری بازیکن سابق چلسی و کاپیتان تیم ملی انگلیس به استون ویلا بپیوندد، می تواند جایگزین استیو بروس به عنوان سرمربی این تیم شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین