کد خبر: ۴۵۶۹۱۱
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۷

مجید نامجو مطلق:با جباری پنج سال پیش موافقم/پرسپولیس آبروی ایران است

ستاره سابق فوتبال ایران معتقد است استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

یارگیری دو تیم استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، بهانه گفت و گویی کوتاه شد با مجید نامجو مطلق. هافبک تکنیکی و خلاق فوتبال ایران که در دهه 60 و70 سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم بزرگ پایتخت را داراست. کسی که معتقد است استقلال به یک بازیساز شش دانگ مثل جباری(البته به شرطی که آماده باشد) نیاز داشت و از طرفی هم پرسپولیس را اعتبار فوتبال ایران در آسیا می داند.

 *به عنوان یکی از پیشکسوتان استقلال،روند یارگیری این تیم در فصل نقل و انتقالات را چگونه ارزیابی می کنید؟

-به نظرم استقلال تا اینجا عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته و البته لازم بود که که یک پلی میکر دیگر جذب شود که با حضور جباری به عنوان بازیساز فکر می کنم تیم کاملی در اختیار کادر فنی است.

 

*در نهایت پس از کش و قوس های فراوان مجتبی جباری به استقلال پیوست. با توجه به اینکه گفتید استقلال احتیاج به یک بازیساز داشت،فکر می کنید بازگشت جباری می تواند برای استقلال مفید باشد؟

-با مجتبی جباری چهار یا پنج سال پیش بسیار موافقم اما طی سه سال گذشته من فوتبال جباری را ندیده ام و نمی توانم کیفیت فعلی او را قضاوت کنم اما باز هم می گویم که جباری با شرایط چند سال پیش به درد استقلال می خورد.

 

*فکر می کنید با بازگشت جباری به استقلال باز هم این تیم و کادرفنی اش دچار چالش و حاشیه خواهند شد؟ مثل اتفاقاتی که جباری در زمان مظلومی یا قلعه نویی رقم زد.

-اعتقاد من همیشه این بوده که قدرت کادر فنی می تواند بر هر حاشیه ای غلبه کند. اگر کادرفنی با قدرت عمل کند هیچ بازیکنی برای تیم حاشیه نمی سازد اما اگر مربیان از خود ضعف نشان دهند حتی بازیکنان جوان هم می توانند مشکل ساز شوند.

 

*به نظرتان با حضور هافبک هایی مثل شجاعیان،فرشید اسماعیلی،امید نورافکن و امید ابراهیمی بازهم احتیاج به هافبک دیگری بود؟ فکر نمی کنید حضور همین ها برای استقلال کافی است؟

-به عقیده من کمبود یک طراح واقعی در استقلال حس می شود. فرشید اسماعیلی تا حدودی این وظیفه را به خوبی انجام می دهد اما همچنان با روزهای اوج مجتبی جباری فاصله دارد. استقلال بازیکنی لازم دارد که بتواند طراح حملات باشد و به بازی این تیم نظم بدهد. تعداد این بازیکنان زیاد هم نیست ولی حضورشان برای استقلال ضروری است. جباری اگر آماده باشد می تواند این مشکل را حل کند.

 

*کمی هم درباره پرسپولیس صحبت کنیم. آن ها برخلاف استقلال که خیلی پر سر و صدا در بازار حاضر شد، در کمال آرامش و خیلی منطقی به دنبال جذب بازیکن بودند و مهره هایی نظیر منشا و خلیل زاده را نیز جذب کردند. عملکرد پرسپولیس را تا اینجا چگونه دیده اید؟

-پرسپولیس هم در فصل نقل و انتقالات تا اینجا خوب عمل کرده و بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته.

 

*و به عنوان سوال آخر فکر می کنید پرسپولیس برای قهرمانی آسیا شانس دارد؟

-به هرحال امیدوارم هر تیمی که به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها شرکت می کند موفق باشد. بالاخره پرسپولیس در حال حاضر آبروی فوتبال ایران است.


منبع: خبرآنلاین


 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین