کد خبر: ۴۵۷۰۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

کرمان به چه چیزی معروف است؟

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: پس از بازدید از جاذبه های گردشگری استان کرمان می خواهیم برند کرمان را از زبان شما بشنویم و اینکه بگویید کرمان به چه چیزی معروف است.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدمهدی طبیب زاده در گردهمایی مدیران گردشگری کشور در کرمان گفت: در استان کرمان گردشگری را به یک حد قابل قبول در کشور می رسانیم. خبرنگاران استان و کشور که در این گردهمایی حضور دارند باید  پتانسیل های کرمان را معرفی کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان نیز در این گردهمایی گفت: حضور مدیران گردشگری کشور در استان کرمان می تواند تاثیر گذاری خوبی در استان داشته باشد.

محمد جهانشاهی افزود: تمام تلاش ما در استان کرمان این است که صنعت مهجور گردشگری رونق بیشتری بگیرد. در این استان نزدیک به 3000 میلیارد تومان پروژه گردشگری تعریف شده است که در کشور بی نظیر است.

جهانشاهی با بیان اینکه 11 درصد از عشایر کشور در استان کرمان حضور دارند، خاطرنشان کرد: در استان کرمان آثارمیراثی و گردشگری منحصر به فردی وجود دارد.

به گزارش ایسنا گردهمایی مدیران گردشگری کشور در کرمان به دعوت کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان در روزهای پنج شنبه و جمعه، هشتم و نهم خرداد ماه با بازدید از مراکز گردشگری استان برگزار می شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
0
0
به بوی بی مثالش
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین