کد خبر: ۴۵۷۴۹۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

واکنش «امیر تتلو» به پلمپ مغازه اش +عکس

برخى سایت های خبرى اعلام کردند فروشگاه لباس خواننده شناخته شده موسیقی رپ در مجموعه اریکه ایرانیان پلمپ شد. به گفته این سایت ها این فروشگاه با نام “والتون” چند ماهی است البسه ای با همین برند را در مجموعه اریکه ایرانیان عرضه می کند و امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو سهام دار اصلی این برند است که عصر یکشنبه ای که گذشت توسط نیروهای انتظامی پلمپ شد.
آفتاب‌‌نیوز : برخى سایت های خبرى اعلام کردند فروشگاه لباس خواننده شناخته شده موسیقی رپ در مجموعه اریکه ایرانیان پلمپ شد. به گفته این سایت ها این فروشگاه با نام "والتون” چند ماهی است البسه ای با همین برند را در مجموعه اریکه ایرانیان عرضه می کند و امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو سهام دار اصلی این برند است که عصر یکشنبه ای که گذشت توسط نیروهای انتظامی پلمپ شد.

به گزارش جام نیوز، این سایت ها نداشتن پروانه کسب، استفاده از اسامی بیگانه و لفظ "والتون” در تابلو و همچنین فروش لباس های نامناسب و خارج از شئونات اسلامی و عرف را دلایل تعطیلى این فروشگاه خواندند حال آنکه به گفته تتلو، والتون اصلاً فروشگاه لباس نبوده است!

بعد از انتشار این خبر، امیر تتلو در توضیح این اتفاق در صفحه اجتماعى خود این طور توضیح داد: والتون پلمپ شد. خیلى سعى کردیم که نشه و همه چیز را رعایت کردیم. همه چیز. همه چیز را رعایت کردیم اما بالاخره یک راهى پیدا شد و پلمپ شد. نمی فهمم. نمی دونم چرا. ولى من دلیل واقعی اش رو اینجا می نویسم و باعث و بانی اش رو معرفى می کنم، آگه خیلى خیلى زووود باز نشه. اونى که سنگ می ندازه باید بفهمه که تو کار من یکى نباید سنگ بندازه؛ چون من خودم حواسم به همه چى هست و فقط قصدم خدمته.

امیر تتلو نوشته است: هرکسی که این اخبار رو پخش کرده یه از خدا بى خبر، دروغ گوست، هر روزنامه یا سایتى که این خبر رو پخش کرده باید درستش کند. دلیل پلمپ والتون این بوده که اونجا ورزشى بوده (باشگاه بولینگ و بیلیارد) و نباید به ما اجاره داده می شده همین سریع درستش کنید یا تو شماره فرداتون چاپش کنید وگرنه شکایت می کنم هم از هر جایى که خبر دروغ چاپ کرده و خواسته منو خراب کنه شماره فردا باید خبر درست رو چاپ کنید وگرنه با آبروى من بازى کردین و شکایت می کنم.
 
واکنش «امیر تتلو» به پلمپ مغازه اش +عکس
 

موسی هاشمی مقدم مدیر و مالک مجموعه اریکه ایرانیان در این باره گفت: مشکل جواز اصلی ترین دلیل برای پلمپ این فروشگاه است و در ۴۸ ساعت آینده این مشکل حل خواهد شد و شرایط به حالت عادی برخواهد گشت.


او در توضیح اینکه آیا پیش از این اتفاق، اخطاری در این زمینه به صاحبان این فروشگاه داده شده بود یا نه، گفت: بله، اخطارهایی داده شده بود. ولی متأسفانه پروسه زمانی طولانی اخذ جواز کسب باعث شد دیروز شاهد این اتفاق باشیم. این مشکل در حال پیگیری است و به زودی و ظرف ۴۸ ساعت آینده قطعاً حل خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
3
5
عجب مغازه خودی هارو هم پلمپ میکنن؟!!!!!!
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
4
9
بابا این تتلو مگه کیه که اینقد خبر ازش چاپ میکنید... ترا خدا ولش کنید. اینقد مطرحش نکنید.
بلا
|
United States of America
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
8
4
احتمالا شجریان نتونسته اخرین کار تتلو را تقلید کنه لذا باعث بسته شدن مغازه این ابر ستاره رب شده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
4
9
تتلو یه سفر برو مشهد شاید کارت و راه بندازن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین