کد خبر: ۴۵۷۶۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱

واکنش کریم باقری به تشویق عبدالرحمان در تمرین پرسپولیس

تمرین امروز سرخ‌پوشان با حاشیه جالبی همراه بود و مربی پرسپولیس به تشویق یکی از بازیکنان با لقب بازیکن اماراتی واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا،  تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

مهدی طارمی تنها غایب تمرین امروز بود و محمد انصاری نیز که در تمرین دیروز با مصدومیت جزئی مواجه شده بود با لباس در ابتدای تمرین حاضر بود.

هواداران علاقه‌مند به پرسپولیس بر خلاف روزهای گذشته توانستند وارد ورزشگاه شوند. حدود ۲۰۰ نفر تمرین امروز سرخ‌پوشان را از نزدیک نظاره کردند.

برانکو ایوانکوویچ با ورود به زمین مورد تشویق هواداران قرار گرفت. آن‌ها سپس تک‌تک بازیکنان را با القاب مختلف مورد تشویق قرار دادند. در این لحظه تشویق محمدرضا اسدی با لقب محمدعبدالرحمان با واکنش شدید کریم باقری مواجه شد.

مربی پرسپولیس خطاب به هواداران گفت چرا اسم بازیکن عرب را روی او می‌گذارید؟ هواداران نیز سپس این بازیکن را با لقب محمد فلینی تشویق کردند.

سرخ‌پوشان پایتخت پس از گرم کردن در پنج تیم چهار نفره تمرین پرسینگ را در دستور کار خود قرار دادند. دروازه‌بان‌های پرسپولیس نیز به صورت جداگانه زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها تمرین کردند.

یکی از تمرین‌های خیلی جالب امروز، مربوط به قدرت بدنی بازیکنان بود که رقابت منشا و شجاع خلیل‌زاده مورد توجه هواداران و خبرنگاران قرار گرفت. برخورد سید جلال در حین تمرین با یکی از بازیکنان باعث مصدومیت جزئی او از ناحیه مچ پا شد اما او بعد از مدتی کوتاه، به تمرین بازگشت.

بازیکنان جوانی که به ترکیب پرسپولیس اضافه شده‌اند در نیمه دوم تمرین دور زمین دویدند و سایر بازیکنان بازی تحت فشار را در دو تیم پنج نفره برگزار کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iraq
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
1
0
انصافا کل پرسپولیس رو هم عبدالرحمن نمیشه .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین