کد خبر: ۴۵۷۶۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵

موحدی‌کرمانی: درباره ریاست مجمع تشخیص صحبتی با من نشده

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: در خصوص ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام صحبتی با من نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در حاشیه آئین یادبود همسر آیت‌الله علم الهدی در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) در جمع خبرنگاران در زمینه احتمال حضورش در مسند ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: در این رابطه چیزی نشنیدم و با من صحبتی نشده است.

به گزارش ایرنا، وی همچنین در خصوص احتمال جایگزینی آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده سابق ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه سابق تبریز با وی در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفت: در این رابطه نیز چیزی نشنیده‌ام.

آیت الله موحدی کرمانی در پاسخ به پرسشی درباره نقش روحانیت در آزادسازی موصل هم اظهار داشت: این حرکت مردمی از طریق مرجعیت عراق و آیت‌الله سیستانی انجام گرفت.

مشغول آسیب شناسی و تدوین استراتژی جدید عمل سیاسی جمنا هستیم

همچنین ایسنا نوشت:

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری جلسات منظم و فشرده جبهه مردمی با هدف آسیب شناسی، بازسازی و تدوین استراتژی جدید عمل سیاسی و تشکیلاتی خبر داد.

حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان با بیان اینکه تحرکات و فعالیت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پس از انتخابات حتی یک روز هم متوقف نشده گفت: تجربه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم برای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تجربه ای بسیار گرانبها و مملو از درس‌های فراوان بود و جبهه مردمی پس از انتخابات تصمیم گرفته است که با استفاده از این تجربه سازمان کار، ادبیات و فعالیت های خود را نوسازی کند.

رحیمیان با اشاره به اینکه در سطوح مختلف جبهه مردمی از هیئت رییسه تا شورای مرکزی و ستاد جبهه ده‌ها جلسه طی هفته‌های گذشته با محوریت این مباحث برگزار شده، اضافه کرد: بحث‌ها در این باره با جدیت و دقت در حال پیشرفت است و به محض آنکه جمع بندی نهایی صورت بگیرد اجرای آن در سطوح مختلف آغاز خواهد شد.

وی اظهار کرد: برخی مسائل دشوار است وجمع بندی آنها نیاز به زمان و مشورت‌ها و هماهنگی‌های متعدد دارد.

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: صیانت از انقلاب اسلامی و حقوق مردم، پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، جوان گرایی، آسیب شناسی و پیشگیری از تکرار آسیب‌های گذشته، رجوع به مبانی و روش‌های علمی، مشارکت دادن همه نیروهای موثر و توانمند و برنامه ریزی برای نمایندگی مطالبات مردم در راس اقدامات آینده خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حميدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
ظاهرا بنظر مي رسه خيلي تمايل داره كه باهاش صحبت بشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین