کد خبر: ۴۵۷۹۳۴
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳

کیمیا علیزاده باید جراحی شود

پزشکان قصد دارند کیمیا علیزاده را جراحی کنند اما خانم علیزاده گفته فعلا تصمیمی برای زمان جراحی نگرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
پزشکان کیمیا علیزاده٬ قهرمان ۱۹ ساله تکواندوی ایران٬ می‌گویند بدن او آسیب دیده و باید جراحی شود.کیمیا علیزاده روز جمعه ۹ تیر (۳۰ ژوئن) در مسابقات جهانی تکواندو در کره جنوبی مدال نقره گرفت.

این اولین بار است که یک نفر از اعضای تیم تکواندوی زنان ایران در مسابقات جهانی به فینال می‌رسد. با این حال شماری از این‌که او نتوانسته مدال طلا بگیرد٬ انتقاد کرده‌اند.

مطرح شدن این انتقادها در تلویزیون ایران٬ باعث خشم هواداران کیمیا علیزاده شده است. با این حال او در صفحه اینستاگرام خود از این‌که نتوانسته طلا بگیرد از مربیان و مردم عذرخواهی کرده است.

دکتر سارا جمهوری٬ پزشک این تکواندوکار تیم ملی ایران٬ به یکی از سایت‌های ورزشی گفته رگ‌های دست کیمیا بر اثر آسیب‌دیدگی‌های پشت سر هم٬ صدمه جدی دیده و با هر ضربه کبود و متورم می‌شود.

پزشکان قصد دارند او را جراحی کنند اما خانم علیزاده گفته فعلا تصمیمی برای زمان جراحی نگرفته است.

حامیان او عکس کبودی و آسیب‌دیدگی‌های او را در اینترنت منتشر کرده و خطاب به منتقدان گفته‌اند که او با وجود این آسیب‌ها در مسابقات شرکت کرد و مدال نقره گرفت.

مهرو کمرانی٬ سرمربی خانم علیزاده  گفته است که بعد از جراحی مچ دست٬ باید پای او هم عمل شود.

به گفته مهرو کمرانی٬ کیمیا علیزاده قبل از مسابقات المپیک آسیب دیده بود اما با هدف شرکت در رقابت‌های ریو جراحی را عقب انداخت.کیمیا علیزاده تنها زنی است که در مسابقات المپیک برای ایران مدال گرفته است.

سرمربی کیمیا علیزاده می‌گوید به تدریج آسیب‌های او جدی‌تر شد اما باز هم در مسابقات جهانی کره جنوبی شرکت کرد و مدال گرفت.

ظاهرا بیشتر آسیب‌ها مربوط به قبل از مسابقات کره جنوبی است و به همین دلیل نزدیکان و هوادارانش می‌گویند که او با وجود آسیب٬ تلاش زیادی کرد که در مسابقات بماند.

رضا مهماندوست٬ مربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران که به آذربایجان رفته و اکنون مربی تیم ملی آذربایجان است٬ در صفحه اینستاگرام خود کیمیا علیزاده را ستوده و نوشته است: "دل انسان به درد می‌آد وقتی می‌بینه این قهرمان اینجوری و با این وضعیت مبارزه کرد و فراتر از بدن و توانش مدال ارزشمند گرفت تا دل هم وطن‌ها و … شاد کنه و یک عده می‌شینند تو جای خنک و نرم و می‌گن باید با تعصب و غیرت بیشتر مبارزه می‌کرد."

کیمیا علیزاده با سن کم شمار زیادی را امیدوار کرده که در آینده قهرمانی‌های بیشتری به دست آورد.پزشکان او حدس می‌زنند در صورت جراحی او یک سال نتواند در مسابقات شرکت کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین