کد خبر: ۴۵۸۶۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹

ارمنستانی ها 4000 خودرو ایرانی خریدند

ایران خودرو از زمان آغاز راه اندازی نمایندگی عرضه مستقیم در جمهوری ارمنستان تاکنون 4000 دستگاه انواع خودروهای صادراتی خود به این کشور را فروخته است.
آفتاب‌‌نیوز :
 ایران خودرو از اواخر آذرماه سال 95 با ایجاد دفتر فروش و خدمات پس از فروش در ارمنستان، اقدام به عرضه مستقیم انواع خودروهای تولیدی این شرکت کرده است.

در چارچوب بررسی مسائل مربوط به این حوزه، امروز (پنجشنبه) مجتبی خسرو تاج قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از این نمایندگی، فعالیت در زمینه فروش خودرو و افق پیش رو برای گسترش بازار را بررسی کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به اهمیت حضور شرکت های خودروساز ایرانی در پنج کشور روسیه، بلاروس، ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان اعضای اتحادیه اقتصادی اوراسیا بر حمایت دولت از این رویکرد و دستیابی به بازارهای جدید تاکید کرد. 

بنا به اعلام مسئولان نمایندگی ایران خودرو در ایروان، حدود 4000 دستگاه از محصولات این شرکت در ارمنستان فروخته شده است و انتظار می رود در سال های آتی استقبال بیشتری شود.
منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
0
0
با چه قیمتی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
0
0
به اونا ارزون و با قسط ببند مدت و بدون بهره و با خدمات بعد فروش و گارانتی طولانی میدن به خودمون چی بگم از ماست که بر ماست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین