کد خبر: ۴۵۹۰۰۴
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰

جرائم فراموش شده ی سلبریتی ها /تصاویر

اما شاید هیچ وقت فکرش را هم نکنیم که آنها پرونده های قضایی دارند که به دلیل اتهامات مختلفی از جمله نژاد پرستی، تجاوز و حتی قتل برای آنها تشکیل شده است. در این گزارش درباره ی جرائم فراموش شده ی سلبریتی ها خواهید خواند.
آفتاب‌‌نیوز : آنها را در فیلم ها و سریال ها می بینیم و شاید فکر کنیم که همچون نقش هایشان نمادی از خیر و الگویی برای جامعه هستند. چیزی که بیشتر درباره ی آنها می خوانیم این است که سلبریتی ها ثروتمندند و با کمک به مراکز خیریه و نقش مؤثر خود در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی گامی مثبت در جهت ارتقای جوامع خود برمی دارند.
 
به گزارش تابناک، اما شاید  هیچ وقت فکرش را هم نکنیم که آنها پرونده های قضایی دارند که به دلیل اتهامات مختلفی از جمله نژاد پرستی، تجاوز و حتی قتل برای آنها تشکیل شده است. در این گزارش درباره ی جرائم فراموش شده ی سلبریتی ها خواهید خواند.

تیم آلن، حمل کوکایین

بازیگر آمریکایی برنده ی جایزه ی گلدن گلوب در سال ۱۹۹۵ میلادی برای بهترین بازیگر کمدی، به دلیل حمل ۶۰۰ گرم کوکایین در سال ۱۹۷۸ میلادی دستگیر شد. او به جرمش اعتراف کرد و به مدت سه سال و هفت ماه به زندان محکوم شد. او به دلیل کمک به پلیس و افشای نام سوداگران مواد مخدر مشمول تخفیف در مجازات شد و حبس ابد او ملغی گردید. تیم آلن در ۱۲  ژوئن سال ۱۹۸۱ میلادی از زندان آزاد شد.
 
 
 جرائم فراموش شده ی سلبریتی ها


مل گیبسون، ضرب و جرح

به نظر می رسد بازیگر محبوب فیلم «شجاع دل» تحت تأثیر خشونت موجود در فیلم هایش قرار گرفته باشد. در سال ۲۰۱۰ میلادی همسرش «اوکسانا گریگوریوا» از او به اتهام ضرب و جرح و سیلی زدن به صورتش شکایت کرد. مل گیبسون پس از تأیید جرمش از سوی دادگاه  ۳۶ ماه زیر نظر مرکز مشاوره ی خشونت خانوادگی قرار گرفت و به مدت ۵۲ هفته تحت آموزش های مربوطه تعلیم می دید.

 
 جرائم فراموش شده ی سلبریتی ها
 
 

مایک تایسون، تجاوز

مایک تایسون یکی از مشهورترین ورزشکاران جهان است. او در فوریه ی سال ۱۹۹۲ میلادی پس از جمع آوری ادله ی محکم و قابل استناد به اتهام تجاوز جنسی به ملکه زیبایی آمریکا دزیره واشنگتن (Desiree Washington) دستگیر و به سه سال زندان محکوم شد. پس از این ماجرا همسرش نیز به دلیل خیانت درخواست طلاق داد و از او جدا شد.
 
 جرائم فراموش شده ی سلبریتی ها
 

کریس براون، ضرب و جرح

خواننده ی پاپ کریس براون پس از اعتراف به ضرب و جرح دوست خواننده اش ریهانا محبوبیت خود را به طرز قابل توجهی از دست داد. هر دوی آنها نامزد جایزه ی گرمی سال ۲۰۰۹ شده بودند، گرمی یکی از جوایز سالانه ی موسیقی است.
 
شب قبل از اهدای جوایز آن دو نفر وارد یک جر و بحث شدند. آنقدر جر و بحث ادامه پیدا کرد تا اینکه ریهانا بر اثر آسیب های جدی بر روی صورتش و آثار مشت و لگد کریس براون راهی بیمارستان شد. پنج سال زندان و بیش از ۱۴۰۰ ساعت ارائه ی خدمات عمومی از جمله مجازاتی بود که براون با آن روبرو شد. البته این خواننده ی پاپ پس از این  ماجرا اتهامات مشابهی را نیز مرتکب شد.
 
 
 جرائم فراموش شده ی سلبریتی ها
 

مارک والبرگ، نژادپرستی

آدم های زیادی نمی دانند که هنرمند آمریکایی مارک والبرگ ۴۵ روز به دلیل مبادرت به ارتکاب قتل آن هم به دلایل نژادپرستانه به زندان افتاده است. در آوریل سال ۱۹۸۸ میلادی والبرگ به دو مرد ویتنامی تبعه ی آمریکا حمله کرد.
 
شواهد نشان می داد که او در هنگام حمله فحاشی کرده و از الفاظ زشتی استفاده نموده است. والبرگ ادعا می کرد که نژاد پرست نیست و تحت تأثیر الکل این کارها را انجام داده است. البته حنای او دیگر رنگی نداشت، زیرا دو سال قبل تر از این ماجرا نیز به طرف بچه های سیاه پوست آمریکایی سنگ پرتاب کرده بود.
 
اخیرا این بازیگر سعی دارد تا با حضور در مراسم های مختلف خیریه ننگ نژاد پرستی را از پیشانی خود پاک کند، اما این طور که به نظر می رسد مردم هنوز کارهای زشت او را فراموش نکرده اند، آنها می گویند: چرا والبرگ فکر می کند که با پول می توان روی همه ی رذائل اخلاقی را ماله کشید؟!
 
جرائم فراموش شده ی سلبریتی ها
 
جی-زی، چاقو کشی

جی-زی یکی از معروفترین خوانندگان رپ در نسل حاضر است. او و همسرش بیانسه نزدیک به یک میلیارد دلار ثروت دارند. او اعتراف کرد که در سال ۱۹۹۹ تهیه کننده ی آلبوم موسیقی اش را به ضرب چاقو مصدوم کرده است. گزارش ها حاکی از آن بود که این چاقوکشی به دلیل توزیع غیرقانونی آلبوم و بدون اطلاع او صورت گرفته است. جی زی به خاطر همین سه سال تحت نظر پلیس قرار گرفت.
 
 جرائم فراموش شده ی سلبریتی ها


برونو مارس، مصرف کوکایین

خواننده و ترانه سرا برونو مارس، در حمام هتلی در لاس وگاس در حال مصرف کوکایین بود که کارکنان هتل او را داخل اتاقش گیر انداختند و پلیس را خبر کردند. از او ۲.۶ گرم کوکایین کشف و ضبط شد. البته او  ادعا کرد که این اولین باری بوده که مواد مصرف می کند و هرگونه اتهامات در این زمینه را رد کرد.
 
 جرائم فراموش شده ی سلبریتی ها
 

متیو برودریک، سرعت غیر مجاز و تصادف منجر به قتل دو نفر

این بازیگر آمریکایی در حال رانندگی با سرعت غیرمجاز در ایرلند شمالی بود که باعث مرگ یک مادر و دختر به نام آنه ۲۸ و مارگارت ۶۳ ساله  شد. خود او علاوه بر چند خراش کوچک، پایش شکست. او به ده سال زندان محکوم شد، اما بنا به دلایلی به او تخفیف دادند و سرانجام پس از پرداخت غرامت از زندان آزاد شد.
 
جرائم فراموش شده ی سلبریتی ها 
 
 ویل اسمیت، ضرب و جرح و درگیری عمدی با پلیس
 
 در سال ۱۹۸۹ میلادی ویل اسمیت از محافظ شخصی اش خواسته بود که به یکی از نیروهای پلیس حمله کند. این درگیری منجر به آسیب دیدگی شدید چشم سمت چپ مأمور پلیس شد، به همین دلیل ویل اسمیت یک شب در مرکز پلیس فیلادلفیا بازداشت شد.
 
 
جرائم فراموش شده ی سلبریتی ها
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین