کد خبر: ۴۵۹۰۱۹
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۷

عکسی از علی مطهری و علی نصیریان روی صحنه تئاتر شهر

70 سال فعالیت هنری علی نصیریان با حضور چهره‌های سیاسی و هنری از جمله علی مطهری و حجت‌الاسلام مازنی گرامی داشته شد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش ایسنا، شامگاه شنبه - ۱۷ تیرماه - و در روزی که سالن‌های تئاتری تعطیل هستند، نمایش «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی اجرای ویژه‌ای را روی صحنه برد و پس از آن در مراسمی کوتاه، از علی نصیریان برای ۷۰ سال حضور در عرصه بازیگری تجلیل شد.

برای این مراسم هنرمندان و چهره‌های شاخصی از حوزه های هنر و سیاست به سالن اصلی تئاتر شهر آمده بودند که از آن جمله به علی مطهری، نایب‌رییس مجلس، حجت‌الاسلام مازنی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، حق‌شناس، عضو شورای شهر تهران، کاظمی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و صادق زیباکلام می‌توان اشاره کرد.


پس از پایان این نمایش، با دعوت از چهره‌هایی همچون ایرج راد، اکبر زنجانپور، مهدی شفیعی، مدیرکل هنرهای نمایشی، داود میرباقری، فاطمه معتمدآریا، کامبیز روشن روان، داریوش اسدزاده، حسن فتحی، عبدالله اسکندری و سیروس ابراهیم‌زاده از علی نصیریان تقدیر به عمل آمد و کیکی‌ که‌ به مناسبت این بزرگداشت تهیه شده بود، توسط این بازیگر قدیمی سینما و تئاتر بریده شد.

همچنین متنی که عزت‌الله انتظامی مدتی قبل به همراه کتابی به این بازیگر اهدا کرده بود، قرائت شد و هدیه‌ای هم از طرف شفیعی و اداره‌کل هنرهای نمایشی توسط ایرج‌راد به نصیریان اهدا شد.

علاوه‌بر این، تابلویی از سوی شیرازی، یکی از هنرمندان برجسته تجسمی تقدیم نصیریان شد.

در پایان این مراسم کوتاه فاطمه معتمدآریا در سخنانی گفت: امیدوارم همیشه برای اتفاقات خوب در سالن زیبای تئاترشهر دور هم باشیم.

این اجرای ویژه که با تشریفات ویژه‌ای نیز همراه بود، جلوه متفاوتی به فضای تئاترشهر داده بود که معمولا چنین اتفاقاتی در تئاتر به ندرت رخ می‌دهد.

محسن امیریوسفی، هادی مرزبان، عبدالله اسکندری، مائده طهماسبی، رامین سیار دشتی و .... از دیگر هنرمندان و تماشاگران حاضر در این‌ اجرا بودند؛ اجرایی که شرایط عادی یک‌ تئاتر معمولی را بابت رفت و آمدها و سروصداها و حضور افرادی که شاید کمتر تجربه حضور سالن تئاتر را داشتند نداشت.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین