کد خبر: ۴۵۹۱۲۴
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

افتتاح بستی فروشی در کویت با نام معروفترین قاچاقچی مواد مخدر در جهان +عکس

یک خانواده اسپانیایی در کویت فروشگاه بزرگ بستی و آبمیوه خود را با نام یکی از معروفترین قاچاقچیان موادمخدر جهان افتتاح کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا از ریانووستی ، شرکت "پابلو اسکوبار" چند ماه پیش در کویت افتتاح شد و حتی لباس کارکنان آن تصویر اسکوبار خندان است که در زمان اولین بازداشت خود توسط پلیس گرفته شد.

پابلواسکلوبار قاچاقچی کلمبیایی مواد مخدر بود که به عنوان ثروتمندترین قاچاقچی تاریخ بشر شناخته می شود که ثروت خالص وی ۳۰ میلیارد دلار بود.
او یکی از مخوف‌ترین جنایتکاران جهان بود و در طول عمر خود به‌یکی از بزرگترین و ثروتمندترین قاچاقچیان کوکایین در جهان تبدیل شد.

در سال‌های فعالیت وی در زمینهٔ قاچاق مواد مخدر درگیری‌های بسیار خونینی جریان داشت که بیش از چهارهزار نفر را به‌کام مرگ کشید.
اسکوبار در عین حال به‌دلیل حمایت‌هایش از فقرای کلمبیا، لقب رابین هود را برای خود بدست آورد. او در سال ۱۹۹۳ میلادیدر کلمبیا به‌دست پلیس و ارتش کلمبیا کشته شد.

به گفته روبرتو اسکوبار برادر و حسابدار شخصی پابلو، وی در اوج قدرتش هفته‌ای ۴۲۰ میلیون دلار درآمد داشت و ثروت او به قدری عظیم بود که صندوق‌های پول نقد را در مزارع کشاورزی، انبارهای مخروبه و بین دیوار خانه‌های اعضای شبکه خود پنهان می‌کرد و هر سال حدود ۱۰ درصد این پول‌ها به دلیل جویدن موش‌ها یا نفوذ آب از بین می‌رفتند.

تنها پسر او سال ۲۰۰۹ میلادی در مصاحبه‌ای با دیلی تلگراف گفت: یک بار پدرش هنگام فرار به همراه اعضای خانواده حدود دو میلیون دلار اسکناس را آتش زد تا با آن گرم شویم و غذا بپزیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین