کد خبر: ۴۵۹۲۵۲
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶

همدردی علی کریمی با خانواده فوتبالیست فقیدی که اعضای بدنش اهدا شد

علی کریمی با خانواده فوتبالیستی که 11 عضو بدنش اهدا شده بود ابراز همدردی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش سایت نفت تهران، چندی پیش خبری در رسانه‌ها منتشر شد که جوانی به نام ابوالفضل ابراهیم‌پور به اتفاق دوستانش در سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده و پدر و مادر وی تصمیم به اهدای اعضای بدن وی به افراد نیازمند کرده‌اند.

این هوادار که عاشق علی کریمی بود در رده جوانان و در لیگ قائم‌شهر بازی می‌کرد. 11 عضو بدن وی به 4 بیمار نیازمند اهدا شد و این 4 نفر به زندگی عادی برگشتند.

مراسم تشییع این جوان فوتبالیست و دوستدار علی کریمی با حضور گسترده مردم مازندران و شهرستان قائم‌شهر و سیمرغ برگزار شده بود.

روابط عمومی باشگاه نفت تهران در پی آگاهی از این موضوع پیراهن نفت تهران که تصویر این جوان روی آن نقش بسته را به علی کریمی داده و جادوگر محبوب فوتبالی‌ها که در امور خیریه همواره پیش قدم بوده مراتب ابراز همدردی خود را با نوشتن پیام تسلیت روی پیراهن اعلام داشت.

کریمی پیش از آغاز تمرین نوبت عصر امروز نفت تهران روی پیراهنی که تصویر این جوان درج شده بود نوشت: «ابوالفضل جان، روحت شاد و یادت گرامی»

ابوالفضل ابراهیم‌پور علاقه‌‌ای زیادی به جادوگر فوتبال ایران داشت و علی کریمی با خانواده این جوان نیز ابراز همدردی کرده و از اینکه آنها تصمیم به اهدای اعضای بدن فرزند دلبندشان کردند تقدیر و تشکر کرده و برای آنها آروزی صبر کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین