کد خبر: ۴۵۹۳۱۰
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

افشاگری نیویورک تایمز درباره پسر ترامپ

تارنمای نیویورک تایمز در مقاله ای ضمن اشاره به دیدار پسر ارشد دونالد ترامپ با ناتالیا وستلینسکایا وکیل وابسته به کرملین اظهار داشت که این دیدار پس از آن انجام شده بود که این وکیل ضمانت ارائه اطلاعات مخربی در خصوص هیلاری کلینتون را به وی داده بود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش منابع آمریکایی، جان ترامپ پسر ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به همراه سه نفر از مشاورین کاخ سفید در دوران انتخاباتی سال 2016 با یک وکیل روس به نام ناتالیا وستانسکایا دیدار داشتند. در این دیدار جرد کوشنر داماد ترامپ و رئیس سابق کمپین انتخاباتی وی نیز حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، در بیانیه ای که توسط دونالد ترامپ منتشر شده است عنوان شده که وی از این دیدار مطلع بوده است. همچنین در این بیانیه آمده است که این وکیل در دیدار مذکور عنوان کرده است اطلاعاتی در اختیار دارد که طبق آن افرادی مرتبط با روسیه که کمیته ملی دموکرات ها را از نظر مالی تامین کرده و از هیلاری کلینتون نیز حمایت به عمل می آورند را معرفی می کند.

این دیدار در برج منهتن در تاریخ 9 ژوئن سال 2016 میلادی به انجام رسیده بود. پسر ارشد ترامپ ضمن تایید این دیدار گفته که جلسه مذکور ملاقات معارفه گونه بوده است. وی در این بیانیه عنوان داشته در اصل این دیدار برای موضوع پذیرش فرزند خوانده از روسیه بود اما به نوشته نیویورک تایمز این دیدار با اظهارات این وکیل در خصوص اطلاعاتش در خصوص حامیان روسی کلینتون ادامه پیدا کرده است.

در بیانیه ترامپ آمده است که اظهارات این وکیل مبهم بوده و هیچ جزئیات و اطلاعات موثقی را ارائه نکرده و به زودی مشخص شده است که این اطلاعات بی معنی هستند.

مقاله نیویورک تایمز دو روز پس از دیدار دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در حاشیه نشست گروه 20 منتشر شد. در این دیدار دونالد ترامپ دو بار در خصوص دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سخن به میان آورد که هر دو بار توسط ولادیمیر پوتین رد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین