کد خبر: ۴۵۹۷۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲

دربی آلمان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود!

اسپانسر پیامکی دست بردار نیست و تا از طریق یک بازی دوستانه بین دو تیم صاحب سود مضاعفی نشود، بی خیال دربی پرحرف و حدیث نمی شود. او ابتدا مونیخ، سپس دویسبورگ و بیله فلد و کلن را به عنوان شهر میزبان نام برد و حتی کار را به آمستردام کشاند اما سرانجام به ورزشگاه آزادی رسید!
آفتاب‌‌نیوز :
باز هم شایعه ای تازه از دربی نمایشی که هر روز با ساز اسپانسر دو تیم به رقص در می آید. در صورتی که به دلیل بی برنامگی و ناتوانی حامی پیامکی، دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در آلمان برگزار نشود، احتمال اینکه این دیدار هفته آینده در ورزشگاه آزادی انجام شود وجود دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، گویا اسپانسر پیامکی دست بردار نیست و تا از طریق یک بازی دوستانه بین دو تیم صاحب سود مضاعفی نشود، بی خیال دربی پرحرف و حدیث نمی شود. او ابتدا مونیخ، سپس دویسبورگ و بیله فلد و کلن را به عنوان شهر میزبان نام برد و حتی کار را به آمستردام کشاند اما سرانجام به ورزشگاه آزادی رسید!

در حالی‌که طبق اعلام اسپانسر پیامکی و سودجوی باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار بود این دو تیم در کشور آلمان با یکدیگر دیدار کنند، اما با بی برنامگی و ناکامی این میزبان منفعت طلب، هنوز انجام این بازی قطعیت پیدا نکرده و بعید است چنین مسابقه ای برگزار شود.

درصورتی‌که به هر دلیلی دربی 85 در آلمان برگزار نشود، اسپانسر باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به دنبال این خواهد بود که این بازی روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شود و این هم در نوع خودش جالب است. این شرکت به قرمزها بیش از 20 میلیارد توامن بدهکار است و نیمی از این مبلغ را هم به استقلال بدهی دارد اما به جای پرداخت این بدهی ها ، دنبال بازی جدید و اضافه است و مدیران دو تیم هم ابزار این شرکت شده اند!

البته پرسپولیسی‌ها پیشنهاد داده‌اند که اگر این بازی قرار است در تهران انجام شود، روز سه‌شنبه هفته آینده برای برگزاری این بازی انتخاب شود.

منبع: تابناک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
دربی آلمان ؟؟؟؟؟دقت کنید لطفا
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین